لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اخبار متعددی در مورد ورود اپل به حوضه ی خودرو سازی

اخبار متعددی در مورد ورود اپل به حوضه ی خودرو سازی

در ماه‌های اخیر اخبار متعددی در مورد ورود اپل به حوضه ی خودرو سازی منتشر شده است. تحلیلگران شواهد موجود را از جمله‌ی دلایلی می‌خوانند که باعث شده تا بسیاری ورود اپل به این حوزه را پیش بینی کنند. حال اخباری منتشر شده که حکایت از خرید دامنه‌های مرتبط با Apple Car توسط کاپرتینویی‌ها دارد.

براساس اطلاعات ارائه شده اپل سه دامنه‌ی مرتبط با حوزه‌ی خودروسازی را به ثبت رسانده است. این دامنه‌ها شامل apple.car، apple.cars و apple.auto است. اطلاعات مربوط به این دامنه در Whois در تاریخ هشتم ژانویه برای این سه دامنه بروز شده‌اند. اپل در تاریخ ۹ دسامبر سال ۲۰۱۵ میلادی، تقریبا یک ماه پیش، اقدام به ثبت این دامنه‌ها کرده است.

از جمله‌ی شواهد موجود که نشان از فعالیت اپل در این حوزه دارد باید به مذاکرات این کمپانی برای استفاده از یک پایگاه به منظور تست خودروهای هوشمند اشاره کرد. همچنین استخدام متخصصانی از سایر کمپانی‌ها نظیر تسلا، فورد، جنرال موتورز، سامسونگ، A123 Systems و انویدیا نشان از این دارد که این کمپانی بصورت جدی درصدد تلاش برای توسعه‌ی خودروی هوشمند خود و ورود به این بازار رقابتی است. بسیاری از شنیده‌ها حکایت از این دارند که نام این پروژه Titan است.

همچنین می‌تواند با شایعات و اخبار متعدد درباره خودروی الکتریکی اپل ارتباط داشته باشد. چندی پیش اخباری مبنی بر عرضه این خودرو در سال ۲۰۱۹ منتشر گردید.اخیراً گفته می‌شود تعداد تیم ۶۰۰ نفره‌ای که بر روی آن کار می‌کردند سه برابر شده است.

اپل متخصصانی را در رابطه با خودروی بدون راننده نیز استخدام کرده است. حال باید منتظر ماند تا دید که این پروژه در نهایت به کجا ختم خواهد شد.

به نظر می‌رسد اپل در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه‌ و طراحی قرار دارد. باید دید که سرانجام رقابت در این حوزه چگونه خواهد بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420