لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت اکزولنز با همکاری زایس، اقدام به معرفی لنزهای مخصوص آیفون کرده است.

شرکت اکزولنز با همکاری زایس، اقدام به معرفی لنزهای مخصوص آیفون کرده است.

شرکت اکزولنز با همکاری زایس اقدام به توسعه‌ی لنز‌های مخصوص آیفون ۶ و ۶ اس کرده است، بنابراین می‌توانید به کمک آن‌‌ها کیفیت عکس‌های خروجی خود را ارتقا دهید.

در حال حاضر عکاسی یکی از کاربرد‌های اصلی گوشی‌های هوشمند است و این مساله به فروش دوربین‌های دیجیتال لطمه‌ی زیادی زده است. با این حال گوشی‌های هوشمند هم‌چنان ضعف‌های زیادی اعم از فاصله‌ی کانونی ثابت و نبود زوم اپتیکال، در این زمینه دارند. لنز‌های زیادی در همین راستا معرفی و به بازار عرضه شده‌اند تا ضعف‌های گوشی‌های هوشمند را تا حدودی جبران کنند. شرکت اکزولنز با همکاری زایس، نیز اقدام به معرفی لنزهای مخصوص آیفون کرده است.

لنز برای آیفون 6

اکزولنز و زایس در نمایشگاه CES 2016 اقدام به معرفی لنز‌های واید، ماکرو و تله‌فوتو برای آیفون کردند. تمامی این لنز‌های به گیره‌ی فلزی مجهز شده‌اند و قابل استفاده روی آیفون‌های ۶ و ۶ اس و بالطبع انواع پلاس آن‌ها هستند. پس از بررسی‌های اولیه از لنز واید این شرکت، تفاوت زیادی در تصاویر خروجی مشاهده شد. تصاویر به اندازه کافی شارپ بوده و اختلالی در محیط مشاهده نشد. کیفیت ساخت لنز‌ها نیز در حد بالایی قرار دارد. یکی از نقاط ضعف این لنز‌ها، وجود گیره‌های غیرقابل جداسازی است. با وجود اتصال محکم و آسان لنزها به آیفون از طریق گیره‌ی خود، اما وجود آن‌ها باعث می‌شود نتوانید لنز‌ها را در کیفی کوچک قرار داده و همواره به همراه داشته باشید. لنز‌های معرفی شده‌ی اکزولنز را نمی‌توان همواره به آیفون متصل نگه داشت و حمل آن‌ها نیز برای افرادی که به هر دلیلی امکان حمل دوربین‌های دیجیتال را ندارند، کمی سخت خواهد بود.

لنز‌های اکزولنز مخصوص آیفون در سه ماهه‌ی دوم سال جاری و در دو بسته عرضه خواهند شد. بسته‌ی اول حاوی لنز‌های ماکرو و واید به همراه گیره و کیف مخصوص خود به قیمت ۲۹۹ دلار خواهد بود. لنز تله فوتو نیز در بسته‌ی جدا به قیمت ۱۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. برچسب‌ قیمت‌ لنز‌های اکزولنز تقریبا برابر با نصف قیمت آیفون است با این حال به کمک آن‌ها می‌توانید نیاز‌های خود را در عکاسی و در حد دوربین‌های خانگی به خوبی تامین کنید. در ادامه می‌توانید تغییر کیفیت عکس خروجی را هنگام استفاده از لنز واید اکزولنز مشاهده کنید.

لنز برای آیفون 6

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420