لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دستمزد تیم کوک در سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۱۰.۲ میلیون دلار بوده است

دستمزد تیم کوک در سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۱۰.۲ میلیون دلار بوده است

تیم کوک به عنوان مدیرعامل اپل در سال ۲۰۱۵ درآمد ۱۰٫۲۸۱٫۳۲۷ میلیون دلاری را به جیب زده است. دریافتی وی در مقایسه با سال گذشته که ۹.۲ میلیون دلار بود، شاهد افزایشی قریب به ۲ میلیون دلار است

براساس آخرین گزارش منتشر شده در مورد درآمد سران اپل، تیم کوک در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۰.۲ میلیون دلار به جیب زده که در مقایسه با سال ۲۰۱۴ شاهد افزایشی یک میلیون دلاری آن هستیم. از ۱۰.۲ میلیون دلار کسب شده توسط تیم کوک، ۲ میلیون دلار مربوط به حقوق ماهیانه، ۸ میلیون مربوط به مشوق‌های غیر نقدی  و ۲۸۰٫۰۰۰ دلار مربوط به سایر مشوق‌هایی است که وی دریافت کرده است. همانطور که اشاره کردیم، درآمد وی در مقایسه با سال پیش از آن بیش از یک میلیون دلار افزایش یافته است.

سال گذشته، آنجلا آرنتس، مدیرفروش اپل با احتساب مشوق غیرنقدی و دریافتی حاصل از استخدام، بیش از ۷۲ میلیون دلار به جیب زده بود، حال آنکه درآمد وی در سال جاری میلادی به ۲۵.۸ میلیون دلار کاهش پیدا کرده است. سایر متخصصان اپل نیز همچون آرنتس درآمدی ۲۵ میلیون دلاری را در سال جاری به جیب زده‌اند که شامل ۲۰ میلیون دلار مشوق حاصل از دریافت سهام، ۴ میلیون دلار مشوق‌های غیرنقدی و یک میلیون دلار مربوط به حقوق ماهیانه است.

سایر متخصصان اپل نظیر بروس سوول، دن ریکیو، ادی کیو و لوکا مائستری، درآمدی بیش از ۲۵ میلیون دلار را در سال ۲۰۱۵ به دست آورده‌اند. در طول سال ۲۰۱۵ میلادی تیم کوک بیش از ۵۶۰٫۰۰۰ قطعه سهام اپل را به ارزش ۵۷ میلیون دلار را از کمپانی دریافت کرده است. سایر متخصصان نظیر آرنتس ۳۹۱٫۶۳۴ قطعه سهم به ارزش ۵۰ میلیون دلار دریافت کرده‌اند. ادی کیو، بروس سوول، لوکا مائستری هر یک سهامی به ارزش ۱۱ تا ۳۸ میلیون دلار را دریافت کرده‌اند.

اپل در سال ۲۰۱۵ میلادی با رهبری تیم کوک‌ رکوردهای بسیاری را شکسته که از جمله‌ی آن می‌توان به فروش بیش از ۲۳۳٫۷ میلیارد دلاری اشاره کرد که در مقایسه با سال ۲۰۱۴ بیش از ۲۸ درصد افزایش یافته است. درآمد این کمپانی به ازای هر سم ۹.۲۲ دلار است که در مقایسه با سال ۲۰۱۴ بیش از ۴۳ درصد افزایش یافته است. براساس پیش‌بینی این کمپانی که در ماه اکتبر منتشر شده بود، اپل انتظار دارد تا افزایش درآمد کمپانی در سال ۲۰۱۶ همچنان روندی صعودی داشته باشد. کاپرتینویی‌ها انتظار دارند تا در فصل اول سال ۲۰۱۶ میلادی درآمدی ۷۴.۴ تا ۷۷.۵ میلیون دلاری را به جیب بزند.

اپل گزارش مالی مربوط به فصل اول سال ۲۰۱۶ میلادی خود را روز سه شنبه، ۲۷ ژانویه ۷ بهمن ماه سال جاری منتشر خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420