لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش ۱.۱ میلیارد دلاری اپ استور در کریسمس امسال

فروش ۱.۱ میلیارد دلاری اپ استور در کریسمس امسال

اپل امروز اعلام کرد که در فصل تعطیلات سال ۲۰۱۵، بزرگترین فروش اپ استور در طول تاریخ رقم خورده و رکورد فوق‌العاده ۱.۱ میلیارد دلاری در فروش نرم‌افزارها و خریدهای درون برنامه‌ای طی بازه زمانی دو هفته‌ای منتهی به ۳ ژانویه سال ۲۰۱۶ رقم خورده است. 

اپ‌استور اپل طی سال ۲۰۱۵، به موفقیت زیادی دست پیدا کرده است و فقط در روزهای کریسمس و اولین روز سال نو به رکوردشکنی در فروش دست پیدا کرده‌اند.

روز کریسمس و روز سال نو هم هر کدام رکورد جداگانه‌ای ثبت کردند به نحوی که مشتریان تنها در روز ۱ ژانویه سال ۲۰۱۶، بیش از ۱۴۴ میلیون دلار خرج کردند. از سال ۲۰۰۸ که اپ استور فعالیت خود را اغاز کرده حدود ۴۰ میلیارد دلار به توسعه دهندگان در سراسر دنیا پرداخت کرده است.

فیل شیلر- مدیر بازاریابی اپل اعلام کرده است که میزان فروش اپ استور در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۲۰ میلیارد دلار رسیده است:

اپ استور فصل تعطیلات بسیار خوبی را پشت سر گذاشت که می‌تواند در کتاب رکوردها ثبت شود. بسیار خوشحال هستیم که مشتریان ما بسیاری از نرم‌افزارهای آیفون، آیپد، مک، اپل واچ و اپل تی‌وی را با ارزشی معادل ۲۰ میلیارد دلار خریداری و دانلود کرده‌اند.  ما از تمام توسعه دهندگان که نوآورانه‌ترین و جذاب‌ترین نرم‌افزارهای دنیا را تولید کرده‌اند، سپاس گزاریم. مشتاقانه در انتظار اتفاقات خوب سال ۲۰۱۶ هستیم.  

اپل مدعی است که در حال حاضر ۱.۹ میلیون شغل را در امریکا ایجاد کرده است که بیش از ۱.۴ میلیون از این شغل‌ها در رابطه با توسعه نرم‌افزارها و در مجموع اکوسیستم  نرم‌افزاری اپل بوده است. میزان سرمایه‌گذاری اپل در تامین کنندگان امریکایی نیز از ۳۶۱۰۰۰ شغل پشتیبانی می‌کند. خود شرکت اپل هم به طور مستقیم بیش از ۷۶۰۰۰ نفر را در امریکا به استخدام خود درآورده است که نشان دهنده دو سوم تیم جهانی این شرکت است. 

در سال ۲۰۱۵ اپل دو اکوسیستم نرم افزاری جدید به لطف اپل تی‌وی و اپل واچ  را ایجاد کرد. این شرکت ۳۰ درصد از درآمد اپ استور را برای خود بر می دارد که به این مفهوم است که  پس از پرداخت حق توسعه دهندگان، بیش از ۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵ از اپ استور درآمد داشته است. در حال حاضر بیش از ۱.۶ میلیون نرم افزار در اپ استور اپل وجود دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373