لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا تولید آی‌فون 6c از ماه آینده شروع خواهد شد؟

آیا تولید آی‌فون 6c از ماه آینده شروع خواهد شد؟

در طول ماه‌‌های گذشته‌های شایعات بسیاری در خصوص اینکه کمپانی اپل تصمیم دارد در سال آینده اسمارت فونی ۴ اینچی را عرضه کند، منتشر شده بود. حال نیز اخباری منتشر شده‌اند که تکمیل کننده اطلاعات قبلی هستند و گویا به‌زودی شاهد محصولی با نام آی‌فون 6c خواهم بود. البته این نامی است که تاکنون از آن به دست آمده است و به‌نظر می‌رسد که تغییرات چشمگیری نسبت به آیفون 5c خواهد داشت. زیرا اپل برای ساخت این محصول آی‌فون 5s را الگو قرار داده است.

عرضه این آیفون در ماه آوریل (فروردین ۱۳۹۵) خواهد بود. با توجه به اطلاعات جدیدی که امروز به بیرون درز کرده است، این آیفون در شکل و اندازه آیفون ۵C خواهد بود.

بر اساس شایعات قبلی، آیفون ۷c (که بعید به نظر می‌رسد این نام گذاری صورت گیرد) دارای یک روکش فلزی، صفحه نمایش ۴ اینچی ۲٫۵D که دارای انحنای بسیار کمی است و یک چیپ A9 (که در آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس استفاده شده) خواهد بود.

در خصوص سایر مشخصات انتظار تغییرات زیادی را نداریم و تنها گفته می‌شود که شاهد عرضه آن در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی خواهیم بود. انتظار می‌رود که در زیر نمایشگر این محصول پردازنده خود اپل با نام A9 قرار گیرد که ۲ گیگابایت نیز حافظه رم در اختیار آن قرار خواهد داشت. در بخش پشتی دستگاه نیز شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود.

انتظار می‌رود که آی‌فون 6c قیمتی ۶۰۰ دلاری داشته باشد. البته به‌نظر می‌رسد که اپل بعد از شکست آی‌فون 5c اکنون کمی با احتیاط در خصوص آی‌فون ارزان قیمت عمل می‌کند و حتما دلیل مناسبی دارد که دوباره وارد این وادی شده است.

طبق گزارشی که امروز منتشر گردیده ، تولید و تست نمونه آزمایشی آیفون ۷c به پایان رسیده است و تولید انبوه این محصول در ماه آینده شروع می‌شود. در اردیبهشت ماه سال جاری اخباری حاکی از سفارش صفحه نمایش‌های ۴ اینچی از سوی اپل به AU Optronics منتشر گردید. پس از آن نیز تحلیلگر KGI,مینگ-چوگو یادداشتی در مورد آیفون ۴ اینچی منتشر کرد.

تا روزی که اپل به صورت رسمی اطلاعاتی را در مورد این دستگاه تایید نکند، هیچ چیز را نمی‌توان قطعی دانست. اما تمامی شایعات از یک آیفون ۴ اینچی که در آخر نام آن از c استفاده شده، سخن می‌گویند.

شما چه انتظاراتی از این آی‌فون دارید؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت