لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌، پرفروش‌ترین محصول در کریسمس امسال،سهم سامسونگ کمتر از ۲۰ درصد

آیفون‌، پرفروش‌ترین محصول در کریسمس امسال،سهم سامسونگ کمتر از ۲۰ درصد

نیازی نیست که سریع‌ترین دستگاه باشد یا دارای برترین باتری، برترین دوربین و دارای سیستم‌عاملی پر از امکانات؛ برای بیشترین فروش، آی فون بودن کافیست! امروز، لیست محصولات خریداری شده از سوی کاربران در طول تعطیلات کریسمس منتشر شد که طبق آن، حدود نیمی از دستگاه‌های خریداری شده در طول کریسمس را آی‌فون‌های اپل تشکیل می‌دهند؛.به طوری که احتمال اینکه یک محصول اپلی زیر درخت کریسمس باشد، بیشتر از سایر کمپانی‌ها است. در هفته‌ای که از ۱۹ تا ۲۵ دسامبر (هفته‌ی گذشته) بوده است، آنالیزر Flurry (متعلق به کمپانی یاهو) آماری را در رابطه با دستگاه‌های جدیدی که در کریسمس فعال شده‌اند را مطابق سال‌های گذشته منتشر کرده است. در این آمار اعلام شده است که ۴۹٫۱ درصد از دستگاه‌های جدیدی که در کریسمس فعال شده‌اند متعلق به کمپانی اپل است که ۲٫۲ درصد از سال گذشته کمتر می‌باشد.

همیشه، رقیب اصلی اپل، سامسونگ بوده و بعد از اپل با 19.8 درصد میزان فروش، در رتبه دوم قرار گرفته است؛ این میزان نسبت به سال گذشته بهبود داشته و بیشتر آن را نیز مدیون دو میان‌رده Galaxy Grand Prime و Core Prime و پرچم‌دارش گلکسی S6 است. جالب است بدانید که برای اولین بار، شیاتومی نیز به این لیست راه پیدا کرده و توانسته 1.5 درصد از فروش کل را به خود اختصاص دهد که این موضوع نشان از پیشرفت این شرکت دارد. لازم به ذکر است که سونی هنوز نتوانسته به 5 فروشنده برتر در این مدت راه پیدا کند ولی ال جی و نوکیا به این مهم دست یافته‌اند که با توجه به عدم تولید محصول از سوی نوکیا، این موضوع در نوع خود جالب است.

در زیر نیز می‌توایند لیست پنج فروشنده برتر در طول تعطیلات کریسمس را ببینید:

نمودار کریسمس امسال.png

 

نمودار کریسمس امسال.png

همچنین آمارها نشان می‌دهند که تقاضای بازار و کاربران نسبت به فبلت‌ها همچنان رو به افزایش است. در سال ۲۰۱۳ گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ موسوم به فبلت تنها ۴ درصد از سهم جهانی را در این بازه زمانی یعنی ۱۹ تا ۲۵ دسامبر داشته‌اند. در سال گذشته این رقم تا ۱۳ درصد بالا رفت و امسال این رقم ۲۷ درصد بوده است. در همان بازه ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵، فعال شدن تلفن‌های کوچک کاهش یافته است و از ۳ درصد به ۲ درصد در سال گذشته رسید و امسال نیز تنها ۱ درصد سهم داشته است. تلفن‌ها سایز متوسط جدید نیز سیر کاهشی را در این سال‌ها تجربه کرده‌اند، ۶۴ درصد (۲۰۱۳)، ۶۳ درصد (۲۰۱۴) و ۵۴ درصد (۲۰۱۵) ارقام منتشر شده در رابطه با آن‌ها بوده است.

تبلت‌های جدید نیز به طور کلی روند کاهش را داشته‌اند. در هفته کریسمس، سهم تبلت‌های کوچک از ۱۲ به ۱۱ و از آن به ۹ درصد در طی سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ کاهش یافته است. تبلت‌های بزرگ نیز سیر مشابهی را طی کرده‎‌اند و از ۱۷ به ۱۱ و از آن به ۹ درصد در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ رسیده‌اند.

نمودار کریسمس امسال.png

در حالی که آیفون ۶ پلاس و آیفون ۶s پلاس تنها ۱۲ درصد از سهم iOS را تشکیل می‌دهند، فبلت‌های اندرویدی سهمی ۵۰ درصدی در همین بازه را دارد. لازم به ذکر است که نصب اپلیکیشن‌ها در روز کریسمس ۱۲۰% افزایش خواهد یافت.

نمودار کریسمس امسال.png

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373