لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چند مورد پیش بینی برای سال ۲۰۱۶ شرکت اپل

چند مورد پیش بینی برای سال ۲۰۱۶ شرکت اپل

به نظر بسیاری از مردم، امسال مدال با ارزش‌ترین کمپانی جهان بر سینه اپل می‌درخشد.

 امسال هم اپل با محصولات قدرت‌مند خود نظر بسیاری را به خود جلب کرد. امسال یکی از آن سال‌هایی بود که اپل آیفون ارتقا یافته خود را با اضافه کردن s به نام آیفون نسل قبل عرضه بازار کرد و همچنین اولین نسل یک محصول جدید یعنی آپید پرو را معرفی کرد. اپل TV جدید و فروش بی‌نظیر اپل واچ. با وجود تمام این موفقیت‌ها، بسیاری از کاربران می‌گویند اپل از دوران اوج زیبایی محصولات و طراحی‌های منحصر به فردش فاصله گرفته اما ما معتقدیم می‌تواند دوباره به اوج برگردد،این کمپانی تعداد زیادی آیفون فروخته است، فروش اپل واچ بسیار عالی بوده و اپل تی‌وی جدید منتشر شده است. اما یک چیز تعجب آور در این باره وجود دارد، طراحی‌های جادویی اپل کجا هستند؟ آیا اپل می‌تواند به نوآوری ادامه دهد و خود را در عرصه رقابت حفظ کند؟

در سال ۲۰۱۶، مطمئنا آیفون ۷ توسط اپل معرفی و عرضه می‌شود. اما همچنین ممکن است که یک ساعت هوشمند جدید، یک مک بوک به روزرسانی شده و سرویس‌های جدید برای اپل تی‌وی که شایعاتی درباره آن در گذشته منتشر شده، معرفی گردند.بی‌شک اولین چیزی که به ذهن همه ما می‌رسد آی‌فون 7 است،البته در کنار این تولیدات سخت‌افزاری باید به iOS 10 هم اشاره کرد.

iPhone 7:

آیفون ۷.jpg

آیفون ۷: این ساده‌ترین پیش بینی این لیست است.آی‌فون 7 مطمئنا از جدیدترین فناوری به کار رفته در گوشی‌های این شرکت یا همان لمس سه بعدی بهره می‌برد. اما آیا طراحی دستگاه هم دست‌خوش تغییر می‌شود و قرار است چه مشخصات جدیدی را در پر‌چم‌دار بعدی اپل ببینیم؟ ممکن است این‌ بار آی‌فون از برخی ویژگی‌های رقبای اندرویدی خود استفاده کند، مانند شارژ بی‌سیم، دوربین بهبود یافته، پایان تولید نسخه ۱۶ گیگابایتی و به احتمال ضعیف صفحه نمایش QuadHD.!البته این را می‌توان یک آیفون رویایی دانست که بر اساس شایعات شکل گرفته است، شایعاتی که در سال آینده میلادی بیشتر از آن‌ها خواهیم شنید.

پایان سری MacBook Air ؟

مک بوک ایر ۲۰۱۶.jpg

به نظر شما ممکن است؟ شاید بله، شاید هم خیر!

احتمال اینکه، این اتفاق رخ دهد زیاد نیست اما نمی‌توان آن را نادیده گرفت. مدت‌ها از آخرین به روزرسانی عمده مک بوک ایر می‌گذرد , و با ارایه مک‌بوک جدید و استقبال بازار‌ها از این الترابوک زیبا، ممکن است اپل سری ایر را بازنشسته کند و بر تولید الترابوک‌های جدید خود تمرکز کند.و با توجه به موفقیت مک بوک‌های جدید در بازار شاید اپل نیروهای خود را برای کار بر روی این دستگاه قرار دهد و شاید هم برای کسب سهم بیشتر از بازار رایانه‌های شخصی، شاهد یک تغییر بزرگ در این سری باشیم، مانند مشخصات سخت‌افزاری بروز شده و باتری بهتر. مک‌بوک ۲۰۱۵ شاید تجربه‌ای آزمایشی برای اپل بوده، اما بی‌شک در آینده یکی از محصولات اصلی این شرکت خواهد بود.

Apple Watch 2

اپل واچ ۲.jpg

هیچ شرکتی تاکنون نتوانسته یک ساعت هوشمند تمام عیار تولید کند، اما اپل واچ در حال حاضربهترین در بازار است. اپل را می‌توان نزدیک‌ترین کمپانی برای رسیدن به این هدف دانست. با ظاهر شدن نسل دوم این ساعت هوشمند، انتظار می‌رود که اپل فن آوری‌های بیشتری را در این گجت پوشیدنی استفاده کند یقینا اپل سعی می‌کند برای تثبیت جایگاهش ویژگی‌ها و فناوری‌های جدیدی را به نسل دوم ساعت خود اضافه کند، البته با تمرکز بیشتر در حوزه سلامت! ما انتظار وجود سنسورها و ابزارهای زیادی را در نسل اول داشتیم، اما اپل بخش کوچکی از این انتظارات را برآورده کرد، پس امید ما به نسل بعدی است!بنابراین این امید باقیست که اپل در نسل بعدی اپل واچ به این انتظارات جامعه عمل بپوشاند.

iPad Air 3

ایپد ایر ۳.jpg

بازار تبلت‌ها این روز‌ها اوضاع خوشی ندارد،شاید به همین دلیل امسال اپل تصمیم گرفت به جای نسل سوم خانواده آی‌پد ایر خود، محصولی جدید و کاربردی‌تر به نام آیپد پرو را تولید کند. البته این شرکت‌ امسال با فروش تبلت‌های آی‌پد مینی ۴، آیپد ایر ۲ و آی‌پد پرو بخش بزرگی از بازار تبلت‌ها را در اختیار داشت.این دستگاه یکی از محصولاتی است که در اوایل سال ۲۰۱۶ انتظار عرضه آن را داریم. با این وجود که فروش آیپدهای اپل همیشه یکنواخت بوده است،به هر حال زمان زیادی از معرفی آی‌پد ایر ۲ می‌گذرد و همه منتظر معرفی سومین نسل از محبو‌ب‌ترین تبلت‌ بازار هستیم.

آی‌پد ایر ۳ محصولی قدرت‌مندتر، باریک‌تر و سبک‌تر خواهد بود. حدس زدن ویژگی‌های تبلت‌های اپل همیشه راحت‌تر است، پس نمی‌توان چیز دیگری به این مشخصات اضافه کرد، حتی لمس سه بعدی! در حال حاضر، گفته می‌شود اپل این فناوری را منحصرا برای تلفن‌های خود استفاده می‌کند. اگر این فناوری نوپا به کمال رسید، ممکن است استفاده آن در سایر محصولات اپل هم گسترش یابد.و زمانی که این قابلیت به عنوان بخشی جا افتاده و جدایی ناپذیر تبدیل شود به طور گسترده‌تر از آن استفاده نماید.

سرویس استریم TV

  اپل تی وی ۲۰۱۶.jpg

برای مدت چند سال است که گمانه زنی‌هایی درباره ارایه سرویس استریم برای اپل TV وجود دارد.اما سرانجام اپل از این سرویس به صورت قابل پیش بینی پرده برداری کرد،مشابه سرویسی که در حال حاضر روی پلی‌ استیشن و Sling TV وجود دارد. پس وجه تمایز این سرویس اپل نسبت به بقیه چیست؟ با توجه به شایعات بسیاری که وجود دارد، مشخص نیست.بسیاری از مردم هنوز هم گفته استیو جابز را در مورد تی‌وی را تایید می‌کنند اما مدت‌ها گذشته و سرویس استریم بسیار نسبت به قبل تکامل یافته است.اما این گفته مربوط به چند سال پیش است و در آن زمان سرویس استریم تا به این حد توسعه یافته نبود. پس این پرسش باقی می‌ماند که اگر در سال ۲۰۱۶ شاهد معرفی این خدمات باشیم، چگونه خواهد بود و تفاوت آن با سرویس‌های موجود چیست؟

iPad Pro 2

ایپد پورو ۲.jpg

بزرگ‌ترین بروز رسانی در خانواده آی‌پد امسال و با معرفی آی‌پد پرو رخ داد. تبلت ۱۲/۹ اینچی که با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عالی خود، همه را شیفته خود کرده. این محصول ممکن است برای یک کاربر عادی فقط یک آی‌پد با صفحه نمایش بزرگ‌تر باشد اما یک ابزار کاربردی برای طراحان و تولید کنندگان محتوای رسانه‌ای است. ممکن است آی‌پد پرو نتواند مانند سرفیس مایکروسافت جایگزین لپ‌تاپ بشود، اما اصلی‌ترین محصولی است که اپل برای رقابت با لپ‌تاپ‌ها ساخته است.

مهم‌ترین ابزاری که برای این تبلت عرضه شد قلم استابلوس اپل با نام Apple Pencil  است. کاربرانی که تجربه استفاده از این قلم و آی‌پد پرو را داشتند معتقدند حسی کاملا مشابه قلم و کاغذ را دارند.

آیپد پورو ۲.jpg

آن طور که اپل می‌گوید، این قلم دقت و حساسیت بسیار بالایی نسبت به فشار و زاویه دست با صفحه دارد که آن را به ابزاری عالی برای نت برداری و نوشتن تبدیل کرده است. در نظرسنجی که اخیرا منتشر شد، آی‌پد پرو با استفاده از قلم اپل توانست محبوبیت بیشتری نسبت به تبلت‌ Wacom که مورد استفاده بسیاری از طراحان است، بدست آورد.

خب با وجود این قابلیت‌ها، احتمالا نباید منتظر معرفی یک غول دیگر از اپل باشیم، زیرا در تولید نسل اول تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با پیشتازان این رده از محصولات که سرفیس مایکروسافت و تبلت‌های خانواده نوت سامسونگ هستند، رقابت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420