لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعاتی در زمینهٔ ورود ساختار پرداخت الکترونیکی اپل به کشور چین

شایعاتی در زمینهٔ ورود ساختار پرداخت الکترونیکی اپل به کشور چین

ظاهرا شرکت اپل برای سیستم پرداخت الکترونیکی خود یا همان اپل پی، بازار جدیدی یافته است وشرکت اپل قصد دارد تا این سامانه را در بازار بزرگ کشور چین عرضه کند.

به‌تازگی شایعاتی در زمینهٔ ورود ساختار پرداخت الکترونیکی اپل به کشور چین بیان شده است. در این راستا کمپانی اپل نیز برای برپایی سیستم پرداختی ویژه خود در این کشور با شبکه کارت‌بانکی UnionPay همکاری‌هایی داشته است.

کاربران آیفون با استفاده از این شبکه پرداختی که محبوبیت و همه‌جانبه بودن آن در چین به اندازه شبکه پرداختی Visa است، می‌توانند حساب بانکی خود را به دستگاه اپل خود متصل کنند.

لازم به ذکر است که در این سیستم شماره کارت در دستگاه‌ها و سرورهای اپل ذخیره نمی‌شود و شروع به کار این سیستم در چین با استفاده از ساعت هوشمند کمپانی اپل یا Apple Watch است. بنا بر گزارش‌ها این سیستم برای پرداخت پول کالاها از فناوری متفاوتی بهره می‌برد.

کمپانی سامسونگ نیز مانند همیشه از قافله عقب نمانده و همزمان با اپل در حال مذاکره با UnionPay و ورود سیستم پرداختی ویژه خود به این کشور است. با این وجود باید بدانید که این سیستم برای پرداخت پول کالاها از تکنولوژی متفاوتی بهره می‌برد و پرداخت‌ها با استفاده از فناوری NFC انجام می‌شود.

این در حالی است که کمپانی سامسونگ در سیستم پرداختی خود هنوز هم از نوارهای مغناطیسی استفاده می‌کند. همچنین مطبوعات آزاد اپل، تاریخ راه‌اندازی این سیستم پرداختی را در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی بیان کرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373