لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تراشه آیفون 7

تراشه آیفون 7

اپل در ساخت گوشی‌های هوشمندش از پردازنده‌های اختصاصی سری A استفاده می‌کند. این پردازنده‌ها عمدتا توسط سامسونگ و شرکت TSMC ساخته می‌شوند، حال گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ در ساخت پردازنده‌ی گوشی آیفون ۷ نقشی نخواهد داشت.

بنابر گزارش منتشرشده توسط HSBC شرکت TSMC توانسته سامسونگ را در جلب نظر مدیران اپل شکست دهد و وظیفه‌ی ساخت تمامی پردازنده‌های A10 اپل را بر عهده بگیرد. برآورد شده است که ساخت این پردازنده‌ها می‌تواند درآمدی ۳۰۰ میلیون دلاری را تا پایان سال ۲۰۱۶ برای این شرکت به همراه داشته باشد. تا پایان سال میلادی ۲۰۱۷ این شرکت می‌تواند درآمدی یک میلیارد دلاری از فروش این پردازنده‌ها به اپل، کسب کند.

دلایل این تصمیم اپل هنوز به طور رسمی اعلام نشده‌، ولی می‌توان علت این تغییر را به خاطر تفاوت پردازنده‌های A9 ساخت این دو شرکت دانست. پردازنده‌های استفاده شده در پرچمداران کنونی آیفون توسط سامسونگ و TSMC ساخته شده‌اند و گزارش‌هایی مبنی بر مصرف بیشتر انرژی توسط پردازنده‌ی سامسونگ منتشر شده است، البته اپل در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که تفاوت این دو پردازنده در استفاده‌ی عادی به چشم نخواهد آمد.

چندی پیش شرکت TSMC اعلام کرد که به تکنولوژی جدیدی در ساخت پردازنده‌ها دست یافته که با نام InFO شناخته می‌شود. این تکنولوژی امکان نصب پردازنده به صورت مستقیم بر روی برد دستگاه را ممکن می‌کند و از این رو می‌توان محصولاتی با ضخامت کمتر تولید کرد که می‌تواند توجه اپل را جلب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373