لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حضور همیشگی اپل در روز جهانی ایدز

حضور همیشگی اپل در روز جهانی ایدز

شاید برخی از شما اطلاعاتی درباره ماجرای روبان قرمز و ایدز داشته باشید. روبان قرمز که امروزه به عنوان سنبل آگاهسازی و حمایت از بیماری ایدز شناخته می‌شود که مستندی هم با همین نام در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران چندین بار پخش شده است. بیش از ۳۵ سال است که هر سال اولین روز دسامبر به عنوان روز جهانی ایدز شناخته می‌شود. این روز یادآوری این بیماری برای همگان است که هر ساله با شعاری در راستای آگاهسازی، حمایت، تامین بودجه، مبارزه با تبعیض و موارد این چنینی همراه است.

پس از گذشت بیش از ۱ دهه از شناخت و رواج بیماری ایدز گروهی متشکل از ۱۲ هنرمند که شامل نقاشان، طراحان صحنه و لباس، عکاسان بود پروژه‌ای را برای آگاهسازی مردم در مورد این بیماری مرگبار آغاز کردند. آن‌ها با همفکری یکدیگر یک نماد ساده را برای این آگاهسازی انتخاب کردند که این نماد یک روبان قرمز بود. رنگ قرمز انتخاب شده پیامی از قلب، احساس و عشق داشت و روبان هم برای سادگی و در دسترس بودن برای همگان انتخاب شد.

حال با شناخته شدن این درد مشترک جهانی بنیادی هم چندین سال است با عنوان RED -قرمز- در حال فعالیت است، هدف و شعار این بنیاد نسلی بدون ایدز است، بیماری که بیش از ۳۵ میلیون نفر در دنیا از آن در حال حاضر رنج می‌برند. در سال ۲۰۰۲ بیش از ۱۵۰۰ کودک هر روز مبتلا به بیماری ایدز متولد می‌شدند. حال این عدد به روزانه به بیش از ۶۰۰ نفر رسیده است، که همین هم یک فاجعه محسوب می‌شود. کودکانی بی گناه و نا آگاه که قربانی اعمال افرادی آگاه که خود را پدر و مادر می‌نامند شده‌اند. می‌توان با اقدامات پیشگیرانه‌ی بسیار ساده‌ای از این فاجعه که هر روز و هر ساعت بارها و بارها اتفاق می‌افتد جلوگیری کرد. بیاید با اندکی آگاهی و عمل با این موج جهانی همراه باشیم.

اپل نیز هر ساله در روز جهانی ایدز اقداماتی را انجام می‌دهد. امسال نیز در این روز آرم اپل استورهای این کمپانی به رنگ قرمز تغییر کرده‌اند. اپل یکی از حامیان بزرگ بنیاد RED محسوب می‌شود و در حال حاضر دستگاه‌ها و لوازم جانبی‌های متعددی را با عنوان (RED) PRODUCTS -محصولات قرمز- برای فروش قرار داده است. شما هر کدام از این محصولات (PRODUCT)RED™ را خریداری کنید از مبارزه برای نسل عاری از ایدز حمایت کرده‌اید. تا کنون بیش از ۳۲۰ میلیون دلار به این صندوق جهانی کمک شده است که اپل به تنهایی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار کمک کرده است که صرف ارائه آموزش و مراقبت‌های پزشکی برای کسانی که در معرض خطر این بیماری هستند، شده است.

حضور همیشگی اپل در روز جهانی ایدز

اپل به همراه توسعه دهندگان نیز راهکاری با پرداخت درون برنامه‌ای برای حمایت از تحقیقات در این باره قرار داده‌اند. در حال حاضر ۳ بازی Clash of Clans, Boom Beach و Hay Day این حمایت را انجام داده‌اند که تا ۴ دسامبر ادامه دارد و تم قرمز آیکون‌های جدید آن‌ها نیز به همین منظور است. همچنین در روزهای گذشته اپل اقدام به ارائه کیس‌‌های جدید قرمز رنگ برای آیفون ۶s و ۶s پلاس کرده است که به همین علت بوده است.

 حضور همیشگی اپل در روز جهانی ایدز

 حضور همیشگی اپل در روز جهانی ایدز

 حضور همیشگی اپل در روز جهانی ایدز

 حضور همیشگی اپل در روز جهانی ایدز

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373