لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با Remote Play میتوانید Ps4 خود را مهمان مکینتاش کنید

با Remote Play میتوانید Ps4 خود را مهمان مکینتاش کنید

اگر شما از علاقمندان به بازیهای کامپیوتری باشید یا اخبار روز در حوزه‌ی تکنولوژی را دنبال کرده باشید قطعا نام PlayStation 4 را شنیده‌اید.یک کنسول بازی قدرتمند که علاوه بر اجرای بازیهای جدید ، امکانات دیگری همچون اشتراک در شبکه‌های اجتماعی مختلف و پخش فایلهای صوتی و تصویری گوناگون را برای شما فراهم میاورد.

یکی از نکات مهم این دستگاه قابلیتی است با نام Remote Play ، این ویژگی به شما این امکان را میدهد که بازی درحال اجرای روی کنسول را بر روی دستگاههای دیگری (مانند PS Vita و گوشی و تبلتهای سونی Xperia Z2 به بالا) مشاهده و بازی کنید.

این ویژگی بیشتر برای این در اختیار کاربران قرار گرفته که بتوانند در زمانی که در کنار کنسولشان نیستند (در یک اتاق دیگر یا حتی خارج از منزل) بتوانند بازی خود را دنبال کنند.

نکته حائز اهمیت در این خصوص ، منحصر بودن آن به محصولات سونی و سیستم عامل اندروید است ، اما به تازگی یک فرد مبتکر توانسته این امکان را با پورت کردن از نسخه‌ی Android آن بر روی کامپیوترهای خانگی اجرا کند ، بدین معنی که شما میتوانید در حالی که کنسولتان روشن و در جایی دیگری قرار دارد بازی خود را از طریق اینترنت یا Local Network بر روی PC خود با موس و کیبرد اجرا کنید.

این برنامه قرار است که با قیمت ۱۰ دلار در اختیار عموم قرار بگیرد اما در همین احوال و با منتشر شدن خبر فوق کمپانی سونی نیز اعلام کرد که این شرکت خود به شکل تخصصی و رسمی در حال کار بر روی این قابلیت است و به زودی نیز آن را در غالب یک نرم‌افزار عرضه خواهد کرد.قسمت خوشحال کننده‌ی این خبر که منبعش تویت آقای Shuhei Yoshida رئیس استدیوهای سونی است ، عرضه‌ی این برنامه برای مک به همراه نسخه‌ی Windows آن است.حال باید صبر کرد و دید آیا امکان استفاده از موس و کیبرد را نیز همانند ورژن پورت شده‌ی این برنامه از اندروید ، به بازیکنان داده خواهد شد یا خیر؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373