لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید محافظ صفحه هوشمند برای آیفون

تولید محافظ صفحه هوشمند برای آیفون

اگر شما هم دارای یک آیفون ۶ یا ۶ پلاس هستید و یا از سری ‌S آنها بهره میبرید، احتمالا متوجه شده اید که در برخی از نرم افزارها و بازی ها، دسترسی به دکمه ها یا سوئیچ هایی که در گوشه های بالای صفحه قرار دارند، بسیار سخت است و به هیچ وجه نمیتوان با یک دست به آنها دسترسی پیدا کرد.

 به تازگی شرکت Kollea با تولید یک محافظ صفحه‌ی هوشمند تلاش کرده است این مشکل را برطرف کند. این محافظ صفحه که مانند همه‌ی محصولات مشابه از نمایشگر آیفون تان محافظت میکند، بعد از نصب شدن بر روی صفحه، دو دکمه‌ی مجازی را در اختیارتان میگذارد که همانطور که در تصویر مشاهده میکنید، به نقاط بالایی صفحه متصل شده اند و شما هر لمسی که بر روی دکمه‌ی سمت راست یا چپ انجام دهید، آن لمس در واقع بر روی گوشه‌ی بالای سمت راست یا چپ انجام میشود.

روش کار این محصول کاربردی و خلاقانه این است که از یک لایه‌ی رسانا با نوعی اتصال مخصوص استفاده میکند و پالس حاصله از لمس کاربر توسط این اتصالات به بالای تاچ اسکرین انتقال پیدا میکند و کاربر دیگر لازم نیست بالای صفحه را لمس کند و سختی را تحمل کند.

 تنی است که این محافظ صفحه‌ی هوشمند از طریق فروشگاه آمازون و با قیمت ۱۰ دلار برای آیفون ۶پلاس و ۶اس پلاس و البته آیفون ۶ و ۶ اس قابل خریداری است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373