لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش بینی فروش 3 میلیون دستگاه آیپد پرو در فصل جاری

پیش بینی فروش 3 میلیون دستگاه آیپد پرو در فصل جاری

بانک سرمایه گذاری RBC Capital Makets که یک موسسه‌ی کانادایی است، گزارشی را منتشر کرده که طی آن به تحلیل و پیش‌بینی تعداد آیپد پروهایی که اپل می‌تواند در سه ماهه‌ی منتهی به سال جدید میلادی به فروش برساند، پرداخته است.

بانک سرمایه‌گذاری RBC Capital Markets با انتشار گزارشی به پیش‌بینی وضعیت فروش آیپد پرو اپل پرداخته است. براساس اطلاعات ارائه شده در این گزارش، اپل در سه ماهه‌‌ی اول عرضه‌ی تبلت خود که در ماه نوامبر روانه‌ی بازار شده، سه میلیون دستگاه از این تبلت را به فروش خواهد رساند. براین اساس آر بی سی پیش‌بینی کرده که اپل هر ماه یک میلیون دستگاه از این تبلت را به دست کاربران خواهد رساند.

یکی از اهدافی که اپل با عرضه‌ی آیپد پرو در پی دست یافتن به آن است، افزایش فروش آیپد‌های این کمپانی است. در چند فصل اخیر گزارش مالی اپل همواره با یک فاکتور منفی همراه بوده که این فاکتور چیزی جز کاهش فروش تبلت‌های این کمپانی نیست. براساس گزارش مالی سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی اپل، این کمپانی، فروش آیپد‌های اپل در فصل تابستان به کمتر از ۱۰ میلیون دستگاه کاهش یافته است. در حال حاضر اپل سه نسخه از آیپد‌های خود را به فروش می‌رساند؛ آیپد ایر و آیپد مینی برای کاربران معمولی و استفاده‌ی روزمره و آیپد پرو برای کاربران حرفه‌ای و کسب و کارها عرضه می‌شود.

آر بی سی مدعی است که اپل در هر دستگاه از آیپد پرو بیش از ۲۰۰ دلار سود به جیب می‌زند. در این صورت درآمد اپل از فروش آیپد پرو به بیش از ۲.۴ میلیارد دلار خواهد رسید که ۶۰۰ میلیون دلار آن سود خالص است. ارزان‌ترین نسخه‌ی آیپد پرو را می‌توان با پرداخت ۷۹۹ دلار خریداری کرد.

آیپد پرو از زمان عرضه با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان بوده که از جمله‌ی آن می‌توان به مشکلات در فرآیند تولید لوازم جانبی و خود تبلت اشاره کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373