لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتشار آپدیت جدید وایبر و اضافه شدن امکانات جدید

انتشار آپدیت جدید وایبر و اضافه شدن امکانات جدید

روزگاری در حدود چند ماه پیش، کسی حتی از وجود تلگرام هم خبر نداشت و یک آیکون تلفن بنفش رنگ بر روی تلفن همراه و تبلت اکثر کاربران ایرانی جا خوش کرده بود. این نرم افزار که بعد از مدتی با اختلالاتی همراه شد و سرعت آن به مرور پایین آمد، وایبر نام داشت و مهاجرت کاربران ایرانی به صورت دسته جمعی از آن به تلگرام، هم رده‌ی بزرگترین مهاجرت های تاریخ بشری قرار میگیرد!

اما مدتی است که علاوه بر بالا رفتن سرعت، وایبر تلاش کرده است امکانات جدیدی را به خود اضافه کند بلکه با این امکانات بتواند بار دیگر دل کاربران را بدست بیاورد. در آپدیت جدید وایبر که چندی پیش منتشر شده است، قابلیت های جدید کاربردی زیادی به آن اضافه شده است که مهمترین آن را میتوان قابلیت پاک کردن پیام های ارسال شده برای دیگران نامید.

حتما برای شما هم پیش آمده است که پیام یا تصویری را برای مخاطب یا در گروه اشتباهی ارسال کنید، حالا این قابلیت جدید وایبر که تنها در این شبکه‌ی اجتماعی قابل استفاده است، به شما اجازه میدهد که آن پیام را حذف کنید و البته انتخاب با شماست که آنرا فقط از روی دیوایس خودتان پاک کنید یا آنرا از روی دیوایس مخاطب مورد نظرتان هم پاک کنید.

قابلیت به اشتراک گذاری مطالب و تصاویر دیگر نرم افزارها از طریق بخش به اشتراک گذاری پیشفرض آی او اس، قابلیت ارسال پاسخ سریع از ناتیفیکیشن سنتر و قابلیت جستجو در بین پیام ها از طریق جستجوی Spotlight، از دیگر امکانات نسخه‌ی جدید وایبر هستند که البته برای استفاده از تمام آنها لازم است که آی او اس خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید.

برای دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار وایبر به طور رایگان میتوانید از لینک اپ استور استفاده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420