لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اعتراف اپل به مشکل هنگ کردن آیپد پرو

اعتراف اپل به مشکل هنگ کردن آیپد پرو

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، چهارشنبه هفته گذشته خبری مبنی بر مشکل آیپد پرو در زمانی که طولانی شارژ شود را به اطلاع رساندیم. حال اپل به این موضوع اذعان داشته که آیپد پرو گاهی اوقات در زمان شارژ هنگ می‌کند.

غول کوپرتینو با انتشار مطلبی در بخش پشتیبانی وب سایت خود و ارائه راهکار این مشکل تبلت جدید ۱۲٫۹ اینچی خود را تایید کرده است. و تنها راه حل فعلی را انجام هارد ریست معرفی کرده است.

اگر آیپد شما هنگ می‌کند و صفحه نمایش سیاه می‌شود:

ممکن است دستگاه شما دیگر به فشردن دکمه هوم و یا تپ کردن صفحه نمایش پاسخ ندهد و صفحه نمایش سیاه بماند، برای استفاده دوباره باید هارد ریست انجام دهید. برای این‌کار دکمه هوم و پاور را برای حداقل ۱۰ ثانیه تا زمانی که آرم اپل را ببینید نگه دارید.

اپل از این مشکل آگاه است و در حال بررسی این موضوع است.

این متن در صورتی که اطلاعات بیشتری در دسترس باشد به روزرسانی می‌شود.

واکنش اپل پس از گذشت نزدیک به یک هفته از به مشکل برخوردن کاربران بوده است. این مشکل در پشتیبانی اپل به دفعات مطرح شده است و بیش از ۱۷ صفحه مختلف در این رابطه تشکیل شده که کاربران این موضوع را شرح داده و راه حل‌های خورد را برای این مشکل عجیب معرفی کرده‌اند. در این شکایات بیشتر کاربران مشکلشان زمانی رخ داده که آیپد پرو یک شب کامل به شارژ بوده است، برخی دیگر گفته‌اند که فریز شدن هنگامی که آیپد پرو تنها کمتر از یک ساعت به شارژ بوده است، رخ داد.

در حال حاضر مشخص نیست که این مشکل سخت افزاری است و یا به سیستم عامل iOS مرتبط است. تا کنون این مشکل تنها برای آیپد پرو رخ داده است و برای دستگاه‌های دیگر iOSی این مورد گزارش نشده است. اپل نیز زمانی را برای ارائه راه حل دائمی برای این مشکل مشخص نکرده است و تنها گفته است که در حال بررسی می‌باشد. برخی از کاربران گزارش داده‌اند که این مشکل ممکن است با نصب iOS 9.2 بتا حل شود اما تا به حال راه حل ارائه شده توسط خود اپل همان هارد ریست می‌باشد!

در صورت انتشار اخبار بیشتر به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373