لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سیم در ژاپن

اپل سیم در ژاپن

یک سال پس از معرفی رسمی اپل سیم توسط اپل، استفاده  از این سیم کارت در سایر تقاط دنیا هم آغاز شده است. به تازگی کاربران ژاپنی هم امکان استفاده از اپل سیم را بدست آورده‌اند. اگر با اپل سیم آشنایی ندارید با ما همراه باشید.

اپل سیم، که سیم کارتی برای آیپد است و کاربران را قادر می‌سازد که بین اپراتورهای مخابراتی مختلف در مواقع نیاز سوویچ کنند، به لطف همکاری بین اپل و شرکت ژاپنی KDDI  که صاحب اپراتور مخابراتی «au» است  به بازار ژاپن راه یافت.

اپل  گسترش استفاده از سیم کارت‌های خود را در وب سایتش تایید کرده و نام اپراتور au‌ را به لیست شرکایش از قبیل AT&T، EE، Sprint، T-Mobile و GigSky اضافه کرده است. 

سیم کارت اپل به کاربران آیپد این امکان را می‌دهد که اپراتور مورد نظر خود را با طرح‌های پرداختی مناسب برای خود انتخاب کنند. همچنین کاربران می‌توانند مقدار ثابتی حجم دیتا از GigSky خریداری کنند و در بیش از ۹۰ کشور و منطقه در دنیا از آن بهره ببرند. 

این امر به این مفهوم است که اگر شما با آیپد خود به مسافرت  بروید، می‌توانید به اپراتور محلی آن منطقه سوییچ کنید و از خدمات دیتای آن بهره ببرید و زمانی که دوباره به کشور و شهر خود برگشتید قادر خواهید بود که به اپراتور مخابراتی خود سوییچ کنید؛ بدون این که نیازی به تغییر سیم کارت خود داشته باشید. اپل سیم در حال حاضر برای آیپد ایر ۲، آیپد مینی ۳، آیپد مینی ۴ و آیپد پرو موجود است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373