لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرقت اطلاعات از طریق نرم افزار InstaAgent

سرقت اطلاعات از طریق نرم افزار InstaAgent

شبکه ی اجتماعی اینستاگرام بسیار محبوب است و کار کردن با آن بسیار لذت بخش است، اما اینستاگرام هنوز کامل نیست و نقص ها و محدودیت هایی دارد. همین محدودیت ها هم باعث شده است که تعداد زیادی اپلیکیشن مکمل و اکستنشن برای اینستاگرام ساخته و پرداخته شود و کاربران زیادی هم از آنها استفاده کنند. اگر شما نیز یکی از این کاربران هستید، پس این مطلب را به دقت مطالعه کنید.

رم افزاری به نام InstaAgent وجود دارد که به کاربران امکان میدهد پروفایل تمام افرادی که پروفایل آنها در اینستاگرام را مشاهده کرده اند، را ببینند. درواقع این اپلیکیشن اجازه میدهد تمام افرادی که به پیج شما سر زده اند را ردیابی کنید و از وجود آنها باخبر شوید. تا اینجا مشکلی وجود ندارد و عملکرد برنامه مناسب است. اما یکی از توسعه دهندگان Peppersoft با دانلود و بررسی کدهای برنامه متوجه شده است که InstaAgent نام کاربری و رمز عبور کاربرانش را ذخیره میکند و آنها را به سروری در آدرس “instagram.zunamedia.com” ارسال میکند!

بله عملکرد این برنامه دقیقا دزدی و هک اکانت کاربران، آنهم به شیوه ای بسیار واضح و آشکار است. قضیه آنجا وخیم تر میشود که این نرم افزار، با اطلاعات برخی از کاربرانش وارد اینستاگرام میشود و به ارسال پست و عکس با نام آنها میپردازد! با توجه به تعداد بالای کاربران این نرم افزار، فروشگاه گوگل پلی این نرم افزار را از روی سایت خود برداشته است؛ اما در کمال تعجب، این نرم افزار هنوز هم از اپ استور قابل دریافت است!

بنابراین اگر شما هم این نرم افزار را نصب کرده اید، ابتدا آنرا به طور کامل حذف کنید و سپس رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را عوض کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373