لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه توان Mac Mini خود را بالا ببریم

چگونه توان Mac Mini خود را بالا ببریم

مک مینی یکی از محصولات جمع و جور اپل  است.این وسیله برخلاف سایر اعضای خانواده ی مک ها ، هیچ گونه صفحه ی نمایش و وسیله ی جانبی خاصی ندارد.در اصل این امکان را به خریدار داده شده که با هر نوع وسیله ای اعم از مدلهای مختلف نمایشگر یا ماوس و صفحه کلید ، کارخود را با این کامپیوتر کوچک بدون محدودیتی انجام دهد حتی از این دستگاه بدون نیاز به نمایشگر در کارهای مرتبط با Server نیز استفاده میشود.

مک مینی نیز همانند سایر محصولات مک دارای سیستم عامل OSX  بوده ، علاوه بر آن  نیز دارای شمار زیادی از پورتهای گوناگون برای اتصالهای مختلف است.

اما این محصول کوچک که سایزی بزرگتر از Apple TV دارد ، دارای یک ایراد اساسی است و آن هم عملکرد نچندان جالب در اجرای برنامه ها خصوصا زمانی که به هیچ نمایشگری متصل نباشد است. موضوعی که باعث شده شرکت NewerTech با یک محصول جدید آن را تا حد زیادی برطرف کند.

اما اصل قضیه چیست؟ داستان از این قرار است که GPU مک مینی زمانی به کار میافتد و عملکرد دستگاه را بالا میبرد که حتما یک نمایشگر به آن متصل باشد از آنجایی که میتوان MacMini را با روشهای مختلف و بدون نیاز به اتصال مستقیم به نمایشگر استفاده کرد لذا پرفورمنس حاصل عملا رضایت بخش نخواهد بود ، بنابراین تیم NewerTech یک کابل HDMI یک طرفه یا اصطلاحا HDMI Headles ساخته اند.این وسیله در اصل عملکرد مک مینی را دور زده و وانمود میکند که شما به یک نمایشگر ان را متصل کرده اید ، GPU را فعال کرده و در نتیجه برنامه های گرافیکی به شکل عادی وبدون لگ و مشکل اجرا خوهند شد.

چگونه توان Mac Mini خود را بالا ببریم

این وسیله ی کوچک که MacMini را وادار به فعال کردن پردازنده گرافیکی بدون نیاز به نمایشگر میکند بر روی سیستم عاملهای OSX 10.6.8 و بالاتر و بر روی Macmini Mid 2010 (Macmini4,1), Macmini Mid 2011 (Macmini5,1 / Macmini5,2 / Mac mini5,3), Mac mini Late 2012 (Macmini6,1 / Macmini6,2), Macmini Late 2014 (Macmini7,1) قابل استفاده خواهد بود.

این محصول را میتوانید از این فروشگاه  با قیمت ۱۹٫۵۰ دلار خریداری نمایید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373