لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی و نرم افزار برای اپل تی وی 4

بازی و نرم افزار برای اپل تی وی 4

تلفن های همراه ابتدا که معرفی شدند، همه‌ی مردم ذوق زده بودند زیرا میتوانستند در خارج از خانه و در هر مکانی، با دیگران تماس بگیرند و از راه دور با هم صحبت کنند. ساعت ها که معرفی شدند، خیلی ها ذوق زده شدند زیرا میتوانستند بدون اینکه نیاز باشد ساعت دیواری بزرگی را حمل کنند، در هر مکانی از زمان دقیق مطلع شوند. تلویزیون ها که معرفی شدند، مردم آنرا یک محصول جادویی میدانستند زیرا میتوانستند اجرای هنرمندان، تئاترها و برنامه ها را بدون اینکه نیاز به حضور آن هنرمند باشد، در خانه‌ی خودشان تماشا کنند.

اما امروزه همه، بیشتر میخواهند: به طور عجیبی اکثر افراد خیلی کم برای تماس از تلفن همراه استفاده میکنند، خیلی کم از ساعتشان برای اطلاع از زمان و خیلی کم از تلویزیون برای تماشای برنامه های کلاسیک و تکراری! فلسفه‌ی اپل تی‌وی، آی‌پی تی‌وی و کلا دنیای ست تاپ باکس ها همین است، آنها آمده اند که چیزی بیشتر از نمایش های تلویزیونی را به مردم بدهند: محتوای انتخابی و نرم افزارها.

اپل هم با هوشمندی تمام پا در این مسیر گذاشته است و با معرفی سیستم عامل tvOS، اپل تی‌وی را به وسیله‌ای برای سرگرمی، بازی و اجرای نرم افزارهای متنوع تبدیل کرده است و با ساخت اپ استور اختصاصی، آنرا تکمیل کرده است. در این راهنما قصد داریم تعدادی از برترین نرم افزارها و بازی های اپل تی‌وی را معرفی کنیم که با نصب آنها میتوانید کارایی های ست تاپ باکس خودتان را دو چندان کنید؛ با ما همراه باشید:

برترین نرم افزارها و بازی های اپل‌ تی‌وی

دقت داشته باشید که با جستجوی نام هرکدام از این اپلیکیشن ها و بازی ها در اپ استور داخل اپل تی‌وی، میتوانید آنها را دریافت کنید. لینک های دانلود از اپ استور برای آی او اس را نیز برایتان قرار داده ایم:

نرم افزار Airbnb

بازی و نرم افزار برای اپل تی وی 4

یک نرم افزار جالب که برای عشاق سفر طراحی شده است. این نرم افزار اجازه میدهد کسانی که اتاق یا منزل خالی دارند، آنرا پیشنهاد کنند تا کسانی که به آن شهر مسافرت میکنند، بتوانند با هزینه‌ای کمتر و در جایی به غیر از هتل اقامت داشته باشند. هر کاربری میتواند لیست مخصوص خود را بسازد و مهمان بپذیرد.  دانلود رایگان از اپ استور

نرم افزار Periscope

بازی و نرم افزار برای اپل تی وی 4

نرم افزاری با سابقه و طرفدارن زیاد. این نرم افزار اجازه میدهد هزاران گفتگو، پادکست و اجراهای زنده‌ی تلویزیونی از سراسر جهان را بر روی صفحه‌ی بزرگ تلویزیون خود تماشا کنید، در آنها عضو شوید و کانال های مورد علاقه تان را در یکجا ذخیره و مدیریت کنید.

این اپ را به طور رایگان از اپ استور دانلود کنید.

نرم افزار Streaks Workout

بازی و نرم افزار برای اپل تی وی 4

این اپلیکیشن دقیقا به منظور افزایش تحرک کاربران و ورزش های داخل خانه طراحی شده است. کافی است نرمش و ورزش مورد نظرتان را انتخاب کنید و نرم افزار باقی کار را خواهد کرد. این اپ نحوه‌ی انجام درست آن حرکت را نشان میدهد و شما هم میتوانید آنرا دنبال کنید. مقدار فعالیت های انجام شده نیز به صورت آماری قابل مشاهده است.

دانلود رایگان نرم افزار از اپ استور

نرم افزار YouTube

بازی و نرم افزار برای اپل تی وی 4

شاید برایتان عجیب باشد اما نرم افزار یوتیوب به طور پیشفرض داخل اپل تی وی ۴ وجود ندارد و اگر آنرا میخواهید، باید آنرا دانلود کنید. نرم افزار اپل تی وی به شما اجازه خواهد داد در سرتاسر یوتیوب به ماجراجویی بپردازید، فیلم های مورد علاقه تان را لایک کنید، کانال های جذاب را دنبال کنید و در گروه های مختلف عضو شوید.

دانلود این نرم افزار از اپ استور هزینه ای ندارد.

دیگر نرم افزارهای جذاب و کاربردی که ارزش امتحان کردن را دارند:

بازی و نرم افزار برای اپل تی وی 4

۷ Minute TV Workout, Gaia, Kitchen Stories Cookbook, Houzz, Madeira Motion Books, MLB.tv, Holy Bible, Newsy: Video News, POPSUGAR, Simplex Video, Bernie Sanders, Sing! Karaoke, Sketch Party TV, Star Walk Kids, Storehouse, Teletext, On TV, QVC,  CARROT Weather, Yummy, WATCH Disney Junior, Withings Home, Words Galore و Zova.

بازی های جذاب برای اپل تی‌وی

از بین بازی های موجود، این بازی ها از جذابیت و محبوبیت بیشتری برخورداند و طراحی بهتری نیز دارند. بنابراین اگر دنبال بازی کردن بر روی صفحه‌ی تلویزیون هستید، این عناوین را حتما تجربه کنید:

بازی Alto’s Adventure

بازی و نرم افزار برای اپل تی وی 4

یک بازی بسیار جذاب در سبک بی پایان که شما در آن به اسکی سواری میپردازید و باید از موانع، محیط ها و موارد عجیب بر سر راهتان عبور کنید. خوبی این بازی در این است که به صورت یونیورسال عرضه شده است و میتوانید با یکبار خرید آن، هم بر روی دیوایس های آی او اس و هم بر روی اپل تی وی از آن لذت ببرید. پیشرفت تان در بازی نیز از طریق iCloud ذخیره خواهد شد و میتوانید از ریموت کنترل سیری یا کنترلرهای دیگر برای انجام آن بهره ببرید

خرید بازی از اپ استور با قیمت ۲٫۹۹ دلار.

بازی Battle Supremacy: Evolution

بازی و نرم افزار برای اپل تی وی 4

این بازی نیز به صورت یونیورسال عرضه شده است و میتوانید با یکبار خرید آن، هم بر روی دیوایس های آی او اس و هم بر روی اپل تی وی از آن لذت ببرید. اگر یک جنگ فضایی اکشن در یک محیط سه بعدی با گیم پلی غنی و گرافیک فوق العاده میخواهید، این بازی مناسب شماست!

قیمت آن هم در اپ استور ۴٫۹۹ دلار است.

بازی Beat Sports

بازی و نرم افزار برای اپل تی وی 4

این بازی چیزی مشابه Wii Sports است و شما میتوانید چندین مینی گیم شامل والیبال، تنیس و … را خودتان یا به همراه ۴ نفر از دوستانتان تجربه کنید و از ریموت کنترل سیری یا دیوایس های آی او اس برای کنترل کاراکترهای داخل بازی استفاده کنید. قیمت این بازی ۹٫۹۹ دلار است اما مطمئن باشید با خرید آن، مدت زمان زیادی را به همراه دوستان و خانواده سرگرم خواهید شد.

بازی Galaxy on Fire – Manticore Rising

بازی و نرم افزار برای اپل تی وی 4

یک عنوان اختصاصی برای اپل تی وی ۴ که از همکاری نزدیک اپل با Deep Silver Fishlabs حاصل شده است. این بازی دنباله ای بر فرنچایز موفق Galaxy on Fire با فروش چند میلیون دلاری است که مطمئنا میتواند تجربه‌ی یک بازی در سطح کنسول را بهتان هدیه کند. سبک بازی ترکیبی از استراتژیک، اکشن فضایی و ماجراجویی است و در دنیای گسترده‌ی آن، انتظار هرچیزی را باید داشته باشید. قیمت ۵٫۹۹ دلاری آن نیز کاملا منصفانه است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420