لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رفع خطای 1009 | آموزش تصویری رفع خطای 1009 در آیفون اپل

رفع خطای 1009 | آموزش تصویری رفع خطای 1009 در آیفون اپل

 اپ استور اپل چه در سیستم عامل مک، چه در سیستم عامل watchOS و چه در سیستم عامل آی او اس، تمام نیازهایتان را برطرف خواهد کرد. اگر شما تمام محتواهای مالتی مدیا، نرم افزارها و بازی هایتان را از اپ استور دانلود کنید، نه امنیت دیوایس تان به خطر میافتد، نه مشکلی از لحاظ عملکرد سخت افزاری خواهید و نه هر مشکل دیگری.

اما پاراگراف بالا درصورتی صحیح خواهد بود که شما دارای یک اینترنت پایدار، با سرعت مناسب ، پهنای باند نامحدود و بدون محدودیت ای پی  باشید. جدا از قیمت بالای محتوای موجود بر روی اپ استور، مشکل دیگری که خیلی از کاربران ایرانی دنیای اپل را درگیر خودش کرده است، ارورهای گاه و بیگاه اپ استور برای ما ایرانی هاست. ارورهایی نظیر ارور نوستالژیک (!) ۱۰۰۹، ارورهای گیر کردن روی حالت چرخش و Loading، ارورهایی که باعث توقف و دانلود ناقص فایل میشوند و ده ها مشکل و ارور عجیب و غریب دیگر.

مشکل دانلود از اپ استور و رفع ارور 1009

اما براستی دلیل این ارورها چیست؟ دلیل این ارورها در گذشته بیشتر مربوط میشد به تحریم ها و مشکلات بر سر راه خدمات دهی اپل. اگر دقت کرده باشید، در گذشته حدودا هر دو هفته یکبار اپ استور از دسترس خارج میشد و ارور ۱۰۰۹هم تقریبا امان ما را بریده بود. اما امروزه و با بهبود روابط و حتی زمزمه هایی نظیر ورود رسمی اپل به ایران، این ارورها خیلی کمتر پیش می‌آیند، هرچند که دلیل آنها همچنان هم متوجه خود اپل است . و دلیل اصلی این اررور ها محدودیت های ایران و ای پی ایران برای دسترسی به اپ استور هست که واقعا با وجود این امار زیاد کاربران اپلی در ایران هیچ کسی نیست پاسخ گوی این مشکل و محدودیتها باشد !

آموزش رفع خطای 1009 در آیفون اپل

اما راه حل چیست؟ متاسفانه در یکی دو هفته‌ی گذشته نیز این مشکلات دوباره رخ داده اند و کاربران زیادی در بخش نظرات آنرا با ما مطرح کرده اند

مشکل دانلود از اپ استور و رفع ارور 1009

تنها راه حل موجود برای برطرف کردن این مورد تغییر آی پی دیوایس شما به آی پی کشورهایی است که اپل بدون محدودیت به آنها سرویس دهی می کند .

سرویس رفع پیغام خطای 1009 در آیتونز و اپ استور

برای عبور از این مشکل بزرگ که در روزهای اخیر گریبان گیر بسیاری از کاربران شده است ، میتوانید از سرویس وی پی ان استفاده کنید . دقت کنید که هر گونه وی پی ان را میتوانید روی آیفون ست کنید و از آن استفاده کنید . سرویس های PPTP , IPSec , L2TP و IKEv2 از جمله سرویس های پیش فرض آی او اس میباشد . برای استفاده از سرویس های دیگر نیز میتوانید از نرم افزارهای جانبی آن استفاده کنید .

کد خطای 1009 آیفون

به طور کل، خطای 1009 مربوط به عدم پشتیبانی اپل از آی پی های ایران است. اپل آی پی های ایران را مسدود کرده است . با این حال کاربران ایرانی میتوانند از سرویس ها و نرم افزارهای مختلف برای دور زدن تحریم های اپل استفاده کنند تا دیگر به مشکلات مربوط به خطای 1009 برنخورند.

راه حل مشکل ارور 1009 در آیفون بدون vpn

به یاد داشته باشید که ارور 1009 تا به امروز به صورت دوره ای برای کاربران ایرانی نشان داده میشود. به همین دلیل اگر با این مشکل مواجه شدید، باید بدانید که این مسئله گذرا است و پس از مدتی این مشکل حل میشود. با این حال هیچ کس نمیداند که این مشکل چه زمانی برای ایرانی ها اعمال میشود و چه زمانی این ارور نشان داده نمیشود. به همین دلیل باید همیشه یک نرم افزار تغییر دهنده آی پی در دستگاه داشته باشید تا در هر زمانی که این ارور مشاهده میشود بتوانید به اپ استور و برنامه های آن دسترسی داشته باشید.

آموزش تصویری رفع ارور 1009

در ویدیویی که در ادامه برای شما ارائه شده است میتوانید یکی از شیوه های مناسب برای رفع ارور خطای 1009 در آیفون اپل را مشاهده کنید
{media id=471,layout=blog}

 

خرید امن و مطمئن اپل ایدی

خواننده گرامی در صورت نیاز به خرید اپل آیدی و همچنین آموزش استفاده از آن می توانید ازطریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه نمایید.

خرید اپل آیدی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420