لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تخفیف اپل در خرید اپل واچ و آیفون

تخفیف اپل در خرید اپل واچ و آیفون

به طور کلی می توان گفت که اپل اعتقادی به تخفیف دادن ندارد. این شرکت صرفا در مناسبت های خاصی همچون جمعه سیاه و یا فصل بازگشت به مدرسه تخفیف هایی بسیار جزیی را اعمال می کند اما به جز اینها، سابقه نداشته که این شرکت محصولاتش را با قیمتی پایین تر در اختیار خریداران بگذارد.

در واقع، اپل معتقد است محصولاتش قیمتی مشخص دارند و افرادی که آنها را می خواهند باید همان مبلغ را برایشان پرداخت کنند. حال اما این شرکت یک طرح تخفیف جزیی دیگر اجرایی کرده و در برخی اپل استورها، در صورتی که ساعت [نمونه ورزشی یا استیل] را در کنار آیفون جدید خریداری کنید، رقمی اندک معادل ۵۰ دلار به شما تخفیف می دهد.

حتی در صورتی که ارزان ترین اپل واچ و نمونه پایه آیفون را خریداری کنید، کم شدن رقمی معادل ۵۰ دلار چندان هم به حساب نمی آید و به سختی حدود ۶ درصد از مبلغی که پرداخت کرده اید را شامل می شود اما در هر صورت، این اقدامی بی سابقه از سوی شرکتی که تقریبا می توان لقب خسیس را به آن بخشید است.

در حال حاضر به نظر می رسد که اپل می خواهد تخفیفات با فروش های دوگانه را مورد آزمایش قرار دهد و از طرفی بازخورد کاربران را سنجیده و از سوی دیگر، فروش ساعت اپل را بالاتر ببرد. این تخفیف تا پانزدهم نوامبر معتبر است و در صورت بازخورد مناسب از سوی کاربران مشخصا می توانیم در آینده، شاهد اقدامات اینچنینی بیشتر از سوی اپل باشیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت