لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استفاده از iMessages بر روی ویندوز

استفاده از iMessages بر روی ویندوز

سرویس پیام رسانی مخصوص اپل با نام iMessage، در آی او اس قابل استفاده است، در سیستم عامل مک هم قابل استفاده است، اما بر روی ویندوز اینطور نیست. اگر میخواهید از iMessage خود بر روی سیستم عامل ویندوز نیز استفاده کنید، یک راه پیش پایتان است: استفاده از توییک Remote Messages . بله باید دیوایس آی او اس تان جیلبریک باشد و ابتدا توییک Remote Messages را نصب کنید.

بعد از اینکه توییک را نصب کردید، به قسمت تنظیمات مخصوص آن در نرم افزار Settings مراجعه کنید و آنرا فعال کنید. سپس در فیلدهای پایینی میتوانید قسمت مربوط به آی پی و قسمت مربوط به پورت را مشاهده کنید؛ یعنی قسمت های IP address و port number. بدلایل امنیتی توصیه میشود از شماره پورت و آدرس آی پی پیشفرض خود توییک استفاده کنید.

استفاده از iMessages بر روی ویندوز

حالا باید به سیستم عامل ویندوز خود بروید، یک تب جدید در مرورگر اینترنتی خود باز کنید و آدرس آی پی آی دیوایس خود را به همراه پورت در آن وارد کنید. به طور مثال اگر آی پی ۱۹۲٫۱۶۸٫۱۵۲٫۱۲ و شماره پورت دیوایس تان ۳۳۳ است؛ در قسمت وارد کردن URL باید ۱۹۲٫۱۶۸٫۱۵۲٫۱۲:۳۳۳ را وارد کنید. سپس دکمه‌ی اینتر را فشار دهید تا صفحه بارگذاری شود و بتوانید در آن وارد شود (لاگین کنید).

بعد از اینکه با موفقیت وارد شدید، لیست تمام پیام ها و مکالمات خود را مشاهده خواهید کرد و قادر خواهید بود از سیستم عامل ویندوز، برای دیگران پیام بفرستید یا پیام دریافت کنید. اگر میخواهید از قابلیت های جالب این توییک بهره مند شوید، میتوانید نام Remote Messages را در سیدیا جستجو کنید و آنرا با قسمت ۴٫۹۹ دلار از سورس بیگ باس دریافت نمایید. این توییک برای آی او اس ۹ نیز قابل استفاده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420