لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استفاده بیش از 6/5 میلیون نفر از اپل موزیک

استفاده بیش از 6/5 میلیون نفر از اپل موزیک

همانطور که می‌دانید سرویس اپل موزیک همراه با عرضه آی‌اواس ۸٫۴ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. این سرویس یک استریم آنلاین موزیک‌ها است که شما با پرداخت حق اشتراک به صورت ماهیانه می‌توانید به موسیقی‌ها مورد علاقه خود گوش دهید. محبوب‌ترین سرویس مشابه فعلی اسپاتیفای است. اپل این سرویس را برای کاربران خود با استفاده از اپل آی‌دی به صورت رایگان به مدت سه ماه در اختیارشان قرار می‌دهد و پس از این سه ماه باید حق اشتراک پرداخت کنند. اپل با راه اندازی این سرویس قصد ادامه راه استیو جابز برای حضور پر رنگ اپل در عرصه موسیقی را دارد، راهی که استیو با یک انقلاب در عرصه موزیک شروع کرد.

استفاده بیش از 6/5 میلیون نفر از اپل موزیک

در حالی که اپل موزیک با برخی از انتقادات مواجه شده است؛ تیم کوک مدیر عامل فعلی اپل آماری را منتشر کرده است که در حال حاضر این سرویس تازه راه اندازی شده بیش از ۶٫۵ میلیون کاربر دارد که ماهیانه حق اشتراک پرداخت می‌کنند.

طی مصاحبه‌ای که تیم کوک در کنفرانس WSJD انجام داد، اشاره کرد که بیش از ۸٫۳ میلیون نفر در حال استفاده از دوره آزمایشی اپل موزیک هستند.

تیم کوک گفت: این خبر بسیار خوب است؛ ما در حال حاضر بیش از ۶٫۵ میلیون کاربر داریم که ماهیانه اشتراک پرداخت می‌کنند و ۸٫۳ میلیون نفر از دوره آزمایشی استفاده می‌کنند. تعداد کاربران اپل موزیک بیش از ۱۵ میلیون نفر است.

قبل از راه اندازی اپل موزیک، هدف شرکت اپل برای این سرویس داشتن ۱۰۰ میلیون کاربر با پرداخت حق اشتراک ماهیانه بوده است. در حالی که الآن اسپاتیفای ۲۰ میلیون کاربر با پرداخت حق اشتراک دارد.

در حالی که اپل موزیک ۶٫۵ میلیون کاربر با پرداخت اشتراک ماهیانه دارد برای قابلیت‌ها و طراحی ها انتقاداتی به این شرکت وارد شده است. باید به یاد داشت که اپل موزیک تنها در حدود ۴ ماه است که راه اندازی شده است و مطمئناً مشکلاتی را خواهد داشت که به مرور زمان رفع خواهند شد. با توجه به اینکه ۳ ماه اول استفاده رایگان بوده، پس این ۶٫۵ میلیون نفر تنها پرداختی‌های ۱ ماه است که ممکن است در ماه‌های آینده تغییرات زیادی در آمار و ارقام ایجاد شود، ولی همین آمار هم در مقایسه با اسپاتیفای که در حدود ۹ سال از عمرش می‌گذرد بسیار خوب است، آماری که با خبرهایی که مبنی بر عرضه اپل موزیک برای کاربران اندروییدی به گوش می‌رسد مطمئنا به صورت چشم گیری افزایش خواهد یافت.

اپل موزیک در سه ماهه اول رایگان بوده و بعد با پرداخت ماهیانه ۹٫۹۹$ برای هر نفر و یا ۱۴٫۹۹$ برای بسته خانوادگی در دسترس می‌باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373