لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رابط کاربری آیفون خود را شبیه اپل واچ کنید

رابط کاربری آیفون خود را شبیه اپل واچ کنید

ممکن است تعدادی از منتقدان از ظاهر اپل واچ ایراد بگیرند و آنرا نازیبا بدانند، اما چیزی که تقریبا همه‌ی منتقدان بر روی آن اتفاق نظر دارند این است که رابط کاربری اپل واچ، جزو زیباترین رابط های کاربری در تمام پلتفرم هاست. این رابط کاربری که اپل آنرا از کندوی زنبورهای عسل الهام گرفته است، به حدی زیبا و دلربا بوده است که هکرهای سیدیا نیز تلاش کرده اند آنرا به دیوایس های آی او اس بیاورند.

رابط کاربری آیفون خود را شبیه اپل واچ کنید

نتیجه‌ی تلاش های این هکرها حدود یکسال پیش رقم خود و توییک Aeternum که یکی از زیباترین تم های آی او اس است، در سیدیا قرار گرفت. حال بعد از گذشت یکسال، توییک جدیدی بر پایه‌ی همان توییک به نام Aeternum Hives ساخته شده است که قرار است بار دیگر رابط کاربری آی او اس را متحول کند. این توییک بعد از نصب باعث میشود هوم اسکرین شما کاملا تغییر کند و شما احساس میکنید که صفحه‌ی غول پیکری از یک اپل واچ را در دستانتان گرفته اید.

رابط کاربری جدید از یک قسمت داک به همراه چندین ترکیب هفت تایی از آیکون ها تشکیل شده است. در هر گروه، یک آیکون در مرکز و شش آیکون در اطراف آن قرار میگیرند و شما در نمای کلی بر روی هرکدام از گروه ها که تپ کنید، به سرعت آن گروه بزرگنمایی میشود و صفحه را پر میکند. با تپ کردن بر روی قسمتی خالی نیز میتوانید دوباره به نمای کلی برگردید. همچنین استفاده از جسچر زوم کردن یا همان pinch، با استفاده از نزدیک کردن دو انگشت و دور کردن دو انگشت از هم نیز وجود دارد(مشابه زوم کردن در تصاویر).

رابط کاربری آیفون خود را شبیه اپل واچ کنید

زیبایی Aeternum Hives در این است که به شما اجازه میدهد بدون فولدربندی و در یک نمای فوق العاده زیبا، تمام اپ های دیوایس تان را زیر نظر داشته باشید و به راحتی بتوانید آنها را پیدا کنید. در قسمت تنظیمات نیز میتوانید تعداد اپ های یک گروه، محل قرارگیری و دیگر ویژگی های آنرا تغییر دهید. اگر شما نیز به این توییک علاقه مند شده اید، کافی است چند روز دیگر صبر کنید تا Aeternum Hives به طور رسمی در سیدیا عرضه شود تا بتوانید آنرا نصب نمایید.

 

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373