لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بزودی شاهد انتشار رسمی نسخه ی جدید OS X El Capitan 10.11.1 هستیم

بزودی شاهد انتشار رسمی نسخه ی جدید OS X El Capitan 10.11.1 هستیم

حدود دو روز پیش نسخه‌ی چهارم بتای سیستم عامل OS X El Capitan 10.11.1 در اختیار کاربران قرار گرفت و احتمالا این بتا، آخرین بتای عرضه شده برای این نسخه از سیستم عامل مک خواهد بود. طبق گزارش جدیدی که از پایگاه خبری بسیار معتبر MacRumors منتشر شده است، نسخه‌ی عمومی و نهایی این سیستم عامل بزودی در اختیار کاربران قرار میگیرد.

البته در این گزارش تاریخ دقیقی ذکر نشده است اما کاربران طی چند روز آینده، باید انتظار دریافت این نسخه را داشته باشند و در “آینده‌ی خیلی نزدیک”، این نسخه قابل دانلود خواهد بود. گفته میشود در این نسخه، اپل مجموعه‌ی بزرگی از ایرادات، باگ ها و مشکلات اجرایی را برطرف کرده است و این آپدیت میتواند مشکلات تعداد زیادی از کاربران را حل نماید.

یکی از این مشکلات که در ورژن جدید حل خواهد شد، مشکل مربوط به مجموعه‌ی نرم افزاری Office 2016 میباشد که از زمان عرضه‌ی اولین بتاهای El Capitan، همواره همراه این سیستم عامل بوده است. اما به گفته‌ی اپل و به تایید مایکروسافت، در ورژن ۱۰٫۱۱٫۱ سیستم عامل El Capitan، بالاخره این مشکلات حل خواهند شد و کاربران میتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند.

همچنین گفته میشود مشکلات مربوط به پیدا نشدن سرورها، عدم نمایش صحیح پیام ها و صندوق های دریافت و عدم نمایش اموجی های جدید در نرم افزار ایمیل نیز برطرف خواهد شد. به محض عرضه‌ی این نسخه، خبر آنرا به اطلاع تان خواهیم رساند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373