لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افتتاح فروشگاه جدید اپل درهند

افتتاح فروشگاه جدید اپل درهند

اپل در حال حاضر ۴۶۱ فروشگاه در ۱۷ کشور جهان در اختیار دارد و از این طریق سود سرشاری را روانه حساب های خود می کند.

با این وجود اما تاکنون تلاشی از سوی شرکت ساکن کوپرتینو برای حضور در بازار عظیم و دست نخورده کشور هند را شاهد نبوده ایم، موضوعی که قرار است با همکاری یک فروشگاه زنجیره ای لوازم الکترونیکی به نام Croma تغییر کند.

بر اساس توافق به دست آمده، Croma در فروشگاه های خود فضاهای حدود ۴۰ تا ۵۰ متری در نظر خواهد گرفت تا اپل خرده فروشی های خود را با همان میز های چوبی بزرگ و ویژگی های مرسوم دیگر در آنها تاسیس کند.

این روند مشابه همان چیزی است که شرکت ساکن کوپرتینو در فروشگاه های Best Buy آمریکا انجام داده و در حقیقت می توان آن را یک نسخه کوچک شده از اپل استور دانست.

اپل به این دلیل چنین روشی را برگزیده که قوانین هند شرکت های خارجی را از سرمایه گذاری مستقیم در بخش خرده فروشی منع کرده و از این رو، شرکت یاد شده نمی تواند فروشگاه های خود را به شکل مستقل تاسیس نماید.

گفته می شود تیم کوک در عین حال تلاش می کند نظر مقامات هندی را در مورد قوانین یاد شده تغییر دهد و همکاری جدید شکل گرفته با Croma، نقطه آغازین مناسبی برای این موضوع به شمار می رود.

البته پیش از این هم امکان خرید برخی محصولات اپل به شکل رسمی در کشور هند وجود داشته و این شرکت برای فروش آیفون از همکاری اپراتورهای مخابراتی و خرده فروش ها در این کشور کمک می گیرد.

با تاسیس این فروشگاه های جدید اما اپل می تواند گستره متنوع تری شامل تمام محصولات خود از جمله اپل واچ را به هند آورده و به شکل مستقیم آنها را به کاربران ارائه نماید.

در پایان لازم به ذکر است فروشگاه های یاد شده قرار است تا پیش از شروع فستیوال دیوالی یعنی کمتر از یک ماه آینده کار خود را آغاز کنند، اما تاریخ دقیقی برای این منظور اعلام نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373