لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خرید 81 هزار متر زمین توسط اپل

خرید 81 هزار متر زمین توسط اپل

به نظر می‌رسد که شرکت اپل بدنبال توسعه مزارع سروری خود است. این شرکت فرصت معافیت مالیاتی در ایالت اورگان را غنیمت شمرده و اقدام به خرید زمین‌های دیگری در مجاورت زمین‌های فعلی خود کرده است تا با گسترش مزارع سروری خود فعالیت‌های ابری خود را گسترش دهد.

اپل به تازگی ۸۱ هکتار زمین در ایالت اورگان آمریکا خریداری کرده است. این زمین درست مجاور زمین فعلی اپل در این شهر است. طبق گزارش‌ها اپل مبلغ ۳.۶ میلیون دلار برای خرید این زمین پرداخت کرده است. 

خرید 81 هزار متر زمین توسط اپل

اپل هنوز از برنامه‌های خود برای این زمین صحبتی نکرده  هر چند انتظار می‌رود این شرکت دیتا سنترهای خود را با خرید این زمین توسعه دهد. اپل در نظر دارد تا مزارع سرورهای خود را برای گسترش خدمات ابری توسعه دهد. انتظار می‌رود این پروژه ۶ میلیون دلار هزینه داشته باشد.

تحلیلگران معتقدند که اپل به دلیل تخفیف مالیاتی که در ایالت اورگان وجود دارد تصمیم به خرید زمین در این ایالت کرده است. ایالت اورگان برای تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری، تا ۱۵ سال آن‌ها را از پرداخت مالیات معاف کرده است. این تصمیمی است که برخی ایالت‌ها برای  توسعه بیشتر در مناطق با نرخ اشتغال پایین اتخاذ کرده‌اند.در عوض شرکت‌ها باید شغل‌هایی با پرداخت حقوق بهتر نسبت به میانگین حقوق پرداختی به افراد در این  گونه ایالت‌ها پرداخت کنند.

پیش از این در سال ۲۰۱۲، اپل ۶۴ هکتار زمین در این منطقه خریداری کرده بود. حالا با خرید جدید این شرکت، اپل صاحب ۱۴۵ هکتار زمین در ایالت اورگان آمریکا برای فعالیت‌های ابری خود است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373