لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ارزان قیمت

آیفون ارزان قیمت

در روز ۱۸ شهریور و در کنفرانس بزرگ سالانه‌ی اپل؛ هر لحظه منتظر بودیم که تیم کوک از مدل دیگری نیز در کنار آیفون ۶اس و ۶اس پلاس رونمایی کند؛ آیفون ۶سی. اما این انتظار به واقعیت مبدل نشد و کنفرانس تنها با معرفی دو مدل از آیفون ها به اتمام رسید. آیفون ارزان قیمت تر یا همان نسل C، آیفون هایی هستند که با مدل ۵سی آغاز شده اند و خیلی ها میگفتند که این مدل، اولین و آخرین عضو این نسل خواهد بود.

اما به تازگی گزارشاتی منتشر شده است که نشان میدهد اپل هنوز هم این ایده را رها نکرده است. Ananda Baruah از آنالیزورهای تشکیلات Brean Capital در ایالات متحده معتقد است که آیفون ارزان قیمت بعدی، در بهار سال آینده رونمایی خواهد شد. او ادعا میکند که اپل هم اکنون درحال کار بر روی تولید این آیفون است و این مدل دارای ابعاد یکسان با آیفون ۶ و از جنس فلز ساخته خواهد شد.

آیفون ارزان قیمت

هرچند که در مورد قطعات داخلی و امکانات این آیفون که احتمالا ۶سی نام بگیرد، هیچ صحبتی به میان نیامده است؛ اما با توجه به گزارشات، شایعات و پیش بینی ها انتظار میرود که آیفون ۶سی با قطعاتی مشابه آیفون ۵اس و کمی بالاتر، با بدنه‌ی فلزی (به احتمال کم پلاستیکی) و با قیمتی کمتر از آیفون ۶ به بازار عرضه شود.

با توجه به اینکه هنوز هم کاملا مشخص نیست که اپل آیفون ۵سی را به عنوان یک شکست قلمداد میکند یا خیر، نمیتوانیم نتیجه بگیریم که آیا اپل آیفون ۶سی را عرضه خواهد کرد یا خیر. با توجه به اهدافی که گفته میشد اپل برای آیفون ۵سی دارد (از جمله افزایش فروش مدل ۵اس به طور نامحسوس)؛ به نظر میرسد آیفون ۶سی نیز به عنوان یک طرح حمایتی از آیفون های ۶اس و ۶اس پلاس مطرح خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373