لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وصل شدن 2 عدد ریموت کنترل به اپل تی وی

وصل شدن 2 عدد ریموت کنترل به اپل تی وی

با معرفی اپل تی‌وی ۴، اپل به دنبال آن است که قدم‌هایی برای ورود به دنیای کنسول‌های بازی بردارد. در کنفرانس معرفی این گجت دیدیم که چگونه به کمک کنترل لمسی جدید می‌توان بازی‌هایی که روی اپل تی‌وی جدید به اجرا درمی‌آیند را کنترل کرد. البته کنترلر خود اپل تی‌وی تنها راه بازی‌کردن نیست و می‌توان برای این کار از کنترلرهای بی‌سیم مخصوص بازی که در بازار می‌توان یافت نیز استفاده کرد. اما ظاهراً محدودیتی وجود دارد: در آن واحد حداکثر دو عدد کنترلر بازی بی‌سیم می‌توان به اپل تی‌وی ۴ متصل کرد.

بر اساس گزارش توسعه‌دهندگانی که کیت توسعه‌ی اپل تی‌وی جدید را از اپل برنده شدند، امکان اتصال کنترلر بازی بی‌سیم سوم به اپل تی‌وی وجود ندارد. البته این دو مورد به جز کنترلر اصلی است که به طور پیش‌فرض به اپل تی‌وی متصل است. در صورتی که فرض کنیم با این کنترلر نیز بتوان پایاپای کنترلر مخصوص بازی به انجام بازی پرداخت، تعداد کنترلرها نهایتاً به سه مورد می‌رسد.

این محدودیت بدان معناست که حداکثر سه نفر می‌توانند با اپل تی‌وی ۴ به انجام بازی به طور همزمان بپردازند و خبری از شخص چهارم نیست. این موضوع سبب خواهد شد که توسعه‌دهندگان نیز قید ساخت بازی‌های بیش از سه نفره را بزنند و اپل تی‌وی ۴ از این نظر یک خلأ به خود ببیند. البته توسعه‌دهندگان می‌توانند تنظیم کنند که بتوان از آیفون به عنوان کنترلر استفاده شود. اما زحمتی که این کار می‌طلبد بالاست.

مشخص نیست که آینده‌ی این محدودیت چه خواهد بود. اپل در آپدیت‌های آینده آن را رفع خواهد کرد، یا این که اپل تی‌وی را به عنوان یک کنسول بازی با محدودیت‌های خاص خود خواهیم شناخت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373