لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگها و قابلیت های جدید ایکس کد 7.0.1

باگها و قابلیت های جدید ایکس کد 7.0.1

روز ۲۴ سپتامبر، یعنی تنها یک روز قبل از عرضه‌ی عمومی آیفون ۶اس و ۶اس پلاس، اپل به طور رسمی اعلام کرد که قابلیت فشرده‌سازی اپلیکیشن‌ها در آی‌اواس ۹ با عرضه‌ی آیفون‌های جدید در دسترس قرار نخواهد گرفت. آن طور که در آن زمان اعلام شد، باگ‌هایی در این تکنیک وجود داشت که آن را مناسب عرضه در آن زمان نمی‌کرد.

باگ مذکور در سیستم بکاپ‌گیری از اطلاعات اپلیکیشن‌ها با آی‌کلاود رخ داده بود. اما از روز ۲۴ سپتامبر تا به امروز، اپل در حال تلاش برای رقع این مشکل است. نتیجه‌ی این تلاش‌ها را در نسخه‌ی جدید ایکس‌کد با ویرایش ۷.۰.۱ می‌بینیم. ایکس کد جدید اخیراً از سوی اپل برای استفاده‌ی توسعه‌دهندگان عرضه شده است و از راه‌رسیدن آن، نوید در اختیار قرار گرفتن قابلیت‌های App Thinning و App Slicing را نیز می‌دهد.

البته باید توجه داشت که در توضیحات آپدیت گفته شده است در نسخه‌ی اخیر باگ‌های مربوط به فشرده‌سازی اپلیکیشن‌ها رفع شده است. در این توضیحات هیچ نامی از آی‌کلاود برده نشده است و از این رو به طور دقیق نمی‌توان گفت که باگ‌های این سیستم در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارند. بنابراین نمی‌توان به طور یقین گفت که نسخه‌ی عرضه‌شده‌ی اخیر ایکس کد استفاده از App Thinning را ممکن خواهد کرد، یا این که باید منتظر آپدیت‌های بعدی و رفع باگ‌های بیشتر بمانیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373