لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون 7 از آیفون 6 اس و 6 اس پلاس مقاوم تر است؟

آیا آیفون 7 از آیفون 6 اس و 6 اس پلاس مقاوم تر است؟

تنها چند روز از تولید و عرضه آیفون 6 اس و 6 اس پلاس میگذرد و همه ی علاقه مندان سرگرم تهیه و لذت بردن از این آیفون هستند. اما اپل در حال تست و کار کردن بر روی پرچم دار بعدی خود یعنی آیفون 7 است.

بنابر گزارش‌های جدید منتشر شده در کشور چین، اپل قصد دارد تا در آیفون ۷ از بدنه‌ای مقاوم‌تر از آیفون ۶ اس که از جنس آلومینویم سری ۷۰۰۰ بود، بهره ببرد. گفتنی است آلومینیوم سری ۷۰۰۰ در صنایع هوا و فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آخرین خبرهای منتشرشده در خصوص آیفون ۷ مدعی‌اند که اپل در حال تست بدنه‌ای ضد آب و ضد گرد و غبار برای پرچمدار بعدی خود است. اگر چه آیفون‌های ۶اس و ۶اس پلاس به طور رسمی به عنوان گوشی‌های ضد آب معرفی نشده‌اند، اما همانطور که در خبرهای اخیرخواندیم، تا یک ساعت قادر به دوام آوردن زیر آب هستند. ولی در مورد آیفون ۷ قضیه متفاوت است و اپل قصد دارد به طور رسمی گوشی‌ای ضد آب و گرد و غبار تولید کند.

پست دیگری که در وبسایت Weibo منتشر شده است، مدعی است که اپل در ساخت آیفون بعدی چارچوب فلزی‌ای که در ساخت آیفون ۶ و ۶ پلاس استفاده شده است را به کار نخواهد برد. ماده‌ی جدیدی که احتمالاً اپل به جای فلز به کار می‌برد فعلاً مشخص نیست. البته گفته می‌شود که این شرکت نخستین مدل‌های آزمایشی آیفون ۷ را بر اساس طرح‌های اولیه‌ای که ارائه شده تولید کرده است و در حال تست و ارزیابی آن‌هاست.

آیا آیفون 7 از آیفون 6 اس و 6 اس پلاس مقاوم تر است؟

به علاوه این منبع خبر از تولید نسخه‌ی دو سیم کارته از آیفون ۷ می‌دهد و مدعی است که آیفون ۷ ضد آب همانند گلکسی اس ۶ اکتیو به تعداد محدود عرضه خواهد شد. هر چند بسیار زود است که در مورد آیفون ۷ سخن بگوییم اما قطعا اپل خود را برای معرفی آیفون جدید از همین حالا آماده می‌کند.

 با در نظر گرفتن این که یک سال تا عرضه‌ی آیفون ۷ فاصله داریم، مراحل توسعه و ارزیابی این گجت بدون شک فعلاً قدم‌های اولیه را طی می‌کنند. در روزها، ماه‌ها و حتی سال آینده، خبرهای بیشتری در خصوص این وسیله خواهیم شنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373