لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعمیرپذیری آیفون 6 اس و نگاهی به داخل آن

تعمیرپذیری آیفون 6 اس و نگاهی به داخل آن

۱۸ شهریور ماه، اپل از آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس رونمایی کرد و طبق سنوات گذشته خیلی درباره‌ی مشخصات فنی مربوط به گوشی‌های خود اطلاعاتی ارائه نکرد. اما خیلی زود کالبدشکافی این محصولات انجام شده و حالا رم ۲ گیگابایتی آیفون 6 اس و تعمیرپذیری ساده آن تایید می‌شود.

 فروش رسمی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس از طریق خرده‌فروشی‌های سراسر دنیا امکان‌پذیر شده و فروش هر دو گوشی از طریق اپراتورهای اصلی آمریکا نیز از دیروز آغاز شد. البته برخی از خریداران خوش‌شانس بوده‌اند و گوشی خود را زودتر تحویل گرفته اند. iFixit نیز طبق روال قبلی خود خیلی زود یک دستگاه آیفون 6 اس را کالبدشکافی کرده تا ببینیم زیر پوسته‌ی زیبای این دستگاه چه می‌گذرد.

تعمیرپذیری آیفون 6 اس و نگاهی به داخل آن

iFixit بعد از کالبدشکافی آیفون 6 اس تقریبا هر آنچه که قبلا درباره‌ی این گوشی می‌دانستیم را تایید کرده و حالا می‌توانیم با قطعیت بگوییم پرچمدار جدید اپل از حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی LPDDR4 ساخت سامسونگ، باتری ۱٫۷۱۵ میلی آمپر ساعتی و مودم MDM9635M LTE Cat. 6 کوالکام بهره می‌برد. به علاوه آیفون 6 اس دارای یک ماژول NAND Flash با لیتوگرافی ۱۹ نانومتری THGBX5G7D2KLFXG ساخت توشیبا است و تقریبا بقیه قطعات با آیفون 6 یکسان هستند.

بدون شک یکی از جذاب‌ترین و سوال‌برانگیزترین قسمت‌های آیفون 6 اس مربوط به فناوری فورس‌تاچ در نمایشگر آن است که به نظر می‌رسد به نمایشگر نچسبیده و موتور اتصالی جدید آن به کمک یک حالت نوسانی عمل می‌کند و دستورات را دریافت می‌کند. iFixit توانسته تصاویر اشعه‌ی ایکس نحوه‌ی کارکرد این موتور را ثبت کند.

تعمیرپذیری آیفون 6 اس و نگاهی به داخل آن

طبق معمول، iFixit جمع‌بندی و امتیاز خود از یک محصول را ارائه کرده که آیفون 6 اس توانسته امتیاز ۷ از ۱۰  را به خود اختصاص دهد. به گفته‌ی این موسسه دسترسی آسان به نمایشگر و باتری بسیار ساده بوده و در مجموع اگر ابزار لازم را داشته باشید، تعمیر آیفون 6 اس خیلی دشوار نیست.‌ البته یکی از مشکلات این گوشی کابل تاچ‌آی‌دی است که به بورد اصلی آن وصل شده و برای تعمیر آن به پیچ‌گوشتی‌های مخصوص اپل نیاز دارید.

با اینکه هنوز کالبدشکافی آیفون 6 اس پلاس انجام نشده، ولی بعید به نظر می‌رسد که تفاوت زیادی با آیفون ۶ اس داشته باشد.

 

 

قیمت روز تمامی محصولات اپل

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373