لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

3 میلیون دلار جایزه برای جیلبریک آی او اس 9

3 میلیون دلار جایزه برای جیلبریک آی او اس 9

بله تیتر خبر کاملا حقیقت دارد و از یک منبع رسمی منتشر شده است. اما منبع این خبر چیست؟ استارت آپ امنیتی Zerodium. این گروه که از مجموعه ای از متخصصان امنیتی، هکرها و محققان زبده در سراسر جهان تشکیل شده است، جایزه هایی را تعیین میکند که طی آن هکرها و دیگر متخصصان امنیتی میتوانند با نفوذ و پیدا کردن راه نفوذ پذیری به یک سرویس، یک نرم افزار و یا یک سیستم عامل، آنرا برنده شوند. البته آن راه نفوذپذیری و یا آن باگ، به نام Zerodium ثبت میشود و آنها هم با مطلع کردن صاحب آن نرم افزار یا سیستم عامل، از لحاظ مالی منتفع میشوند.

حال جایزه‌ی جدید Zerodium، جیلبریک آی او اس ۹ را هدف گرفته است. این گروه وعده داده است که به سه فرد یا سه گروه که بتوانند یک جیلبریک پایدار برای آی او اس ۹ ارائه دهند، مجموعا سه میلیون دلار پاداش دهد. همچنین اگر این افراد بتوانند یک اکسپلویت برای نفوذ نیز ارائه دهند؛ جایزه‌ای را دریافت خواهند کرد. البته Zerodium یک شرط نیز تعیین کرده است و آن هم این است که جیلبریک پایدار باشد، بر پایه‌ی مرورگر باشد و بر روی تمام دیوایس های جدید از جمله آیفون ۶اس و آیپد پرو نیز قابل اجرا باشد.

The Million Dollar iOS 9 Bug Bounty is tailored for experienced security researchers, reverse engineers, and jailbreak developers, and is an offer made by ZERODIUM to pay out a total of three million U.S. dollars ($3,000,000.00) in rewards for iOS exploits/jailbreaks.

ZERODIUM will pay out one million U.S. dollars ($1,000,000.00) to each individual or team who creates and submits to ZERODIUM an exclusive, browser-based, and untethered jailbreak for the latest Apple iOS 9 operating system and devices.

جالب است بدانید که آخرین جیلبریکی که بر پایه‌ی مرورگر سافاری عرضه شده بود، ابزار Jailbreak.me بود که سال ها از آن میگذرد. البته هکرهایی که بتوانند این اکسپلویت و یا جیلبریک را ارائه دهند، باید بین عرضه‌ی عمومی جیلبریک یا دریافت جایزه‌ی یک میلیون دلاری، یکی را انتخاب کنند زیرا سیاست های Zerodium به گونه ای است که جیلبریک را در اختیار کاربران عمومی نخواهد گذاشت.

مهلت این مسابقه تا پایان روز ۳۱ اکتبر است و هکرها حدود ۴۰ روز فرصت دارند تا برای برنده شدن در آن تلاش کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373