لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی نسل 4 دستیار Siri و فروشگاههای اپلیکیشن در اپل تی وی

اپل تی وی نسل 4 دستیار Siri و فروشگاههای اپلیکیشن در اپل تی وی

اپل در کنفرانس خود در کنار معرفی نسل جدید آیفون‌ها و آیپد، نسل جدید اپل تی‌وی را نیز معرفی کرد. این دستگاه در نسل جدید خود با تمرکز بر جلب نظر گیمر‌ها توسعه یافته است و از امکانات جدید زیادی بهره می برد.

اپل زمان زیادی صرف توسعه نسل چهارم اپل تی‌وی کرده است. رابط کاربری این دستگاه تفاوت زیادی با نمونه‌ی قبلی نکرده و فقط رنگ پس‌زمینه از مشکی به رنگ تغییر کرده است. اما بزرگترین تغییر ایجاد شده مربوط به کنترلر لمسی جدید اپل تی‌وی است. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، اپل تمرکز خود را روی بخش بازی‌های اپل تی‌وی متمرکز کرده است. حال شما فقط کافی است تا کنترل جدید را بچرخانید تا به بتوانید از آن به عنوان گیم‌پد استفاده کنید.  می‌توانید از اپ‌استور اقدام به دانلود بازی‌های مورد علاقه‌ی خود بکنید. هم‌چنین می‌توانید با لمس قسمت لمسی کنترل، ویدیو‌ها را جلو و عقب ببرید.

این ریموت به سنسور‌های ژیروسکوپ و شتاب‌سنج مجهز است و بعد از هر شارژ تا ۳ ماه می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد از آن بهره ببرید. می‌توانید از این ریموت در بازی‌ها استفاده کنید، همانند کنترلر‌های کنسول نینتندو.

در نسل جدید اپل تی‌وی می توانید از سیری کمک بگیرید و از وی بخواهید قسمت خاصی از یک سریال را برایتان پخش کند و یا به دنبال فیلم خاصی با بازیگر مورد علاقه‌تان بگردد. سیری هم چنین توانایی نمایش نتایج مسابقات مورد نظر یا پخش موسیقی را نیز دارد.

اما اپل تی‌وی تغییر بزرگ دیگری به خود دیده است. این دستگاه حال از سیستم عامل اختصاصی خود با نام تی‌وی اواس خود بهره می‌برد. تمامی اپلیکیشن‌ها برای این سیستم‌عامل بازطراحی شده‌اند و آماده‌ی استفاده در اپل تی‌وی هستند. حال از هر اپلیکیشن می‌توانید به صورت یونیورسال و به طور همزمان بر روی آیفون، آیپد و اپل تی‌وی، لذت ببرید. برای انجام بازی‌های چند‌نفره می‌توانید از آیفون‌ها و آی‌پاد‌های خود استفاده کنید و تا چهار نفر به انجام بازی‌ها بپردازید.

نسل چهارم اپل تی‌وی از پردازنده A8 در کنار بلوتوث نسخه ۴ و Wifi و هم‌چنین خروجی‌های HDMI و ایترنت بهره می‌برد.  این دستگاه از اواخر اکتبر با قیمت ۱۴۹ دلار برای نسخه ۳۲ گیگابایت و ۱۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایت در دسترس خواهد بود

اپل در معرفی اپل تی‌وی جدید از وجود سیری به عنوان کنترل‌کننده‌ی صوتی در این دستگاه خبر داد. بدین ترتیب سیری از این پس در محصولات اپل حضور پررنگ‌تری خواهد داشت.

امروز اپل‌تی‌وی یکی از محورهای اصلی کنفرانس اپل بود که از قرار معلوم امکانات بسیاری برای آن اضافه شده است. از سرویس‌های متنوع سرگرمی گرفته تا اضافه‌شدن دستیار صوتی سیری به این دستگاه که امکان کنترل دستگاه از طریق صدا را به شما خواهد داد.

با توجه به بهبودهای صورت گرفته در سیری، این دستیار شخصی اکنون توانایی انجام بسیاری از کارها را دارد.  آنطور که در کنفرانس اپل گفته شد، ریموت کنترلرهای جدید اپل‌تی‌وی نیز به دکمه‌ی مخصوص سیری مجهز شده‌اند تا بدین ترتیب امکان استفاده سریع و آسان از این قابلیت در همه دستگاه‌های اپل فراهم آید و شما بتوانید با کمک صدا به کنترل تلویزیون و برنامه‌های موجود در اپل‌تی‌وی جدید بپردازید.

اضافه شدن این قابلیت به اپل تی‌وی بدین معناست که اپل قصد دارد از سیری به عنوان یک هسته‌ی اصلی در قلب محصولاتش استفاده کند. درست همانند کاری که رقبای اصلی اپل در این زمینه، یعنی مایکروسافت و گوگل با سرویس‌های صوتی‌شان انجام داده‌اند

اپل امروز علاوه بر تبلت ۱۲.۹ اینچی جدید خود از نسل جدید اپل تی وی نیز رونمایی کرد. در نسل جدید ست‌تاپ‌باکس اپل بر روی بازی‌ها توجه ویژه‌ای شده و اپ استور اختصاصی نیز برای اپلیکیشن‌ها در نظر گرفته شده است.

سخت‌افزار اپل‌تی‌وی نسبت به نسل قبلی تغییر چندانی نکرده است، اما یک فروشگاه جدید برای اپلیکیشن‌های آن در نظر گرفته شده است. رابط کاربری این اپل‌تی‌وی نیز بروز شده است و tvOS نیز سریع‌تر و نرم‌تر از قبل اجرا می‌شود. اپل می‌گوید در تلاش است تا تجربه‌ی ساده‌تر و کاربردی‌تری در زمان استفاده از تلویزیون در اختیار کاربر قرار گیرد.

اپلیکیشن‌های فعلی بر روی اپل‌تی‌وی وجود خواهند داشت و علاوه بر آن‌ها اپلیکیشن جدید اپل‌تی‌وی، آیتونز مووی، آیتونز تی‌وی و اپل موزیک نیز برای ست‌تاپ‌باکس جدید اپل ارائه شده‌اند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند کدهای فعلی خود را به اپل‌تی و سیستم‌عامل tvOS منتقل کنند. در حال حاضر اپلیکیشن‌های نت‌فلیکس، HBO و Hulu نیز برای این دستگاه آماده‌ی استفاده هستند.

اما اپل در اپل تی‌وی بر روی بازی‌ها نیز تمرکز کرده و قصد دارد وارد رقابت با کنسول‌های بازی خانگی شود. بازی‌هایی همچون Disney Infinity  و Guitar Hero برای اپل‌تی‌وی ارائه شده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420