لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ و اتهام پرونده‌ی سو استفاده از اطلاعات TSMC

سامسونگ و اتهام پرونده‌ی سو استفاده از اطلاعات TSMC

چندی پیش پرونده ای توسط شرکت TSMC به جریان افتاد و طبق آن این شرکت، سامسونگ را متهم به سرقت اطلاعات کلیدی و اسرار تجاری TSMC کرد. امروز دیوان قضایی تایوان رای نهایی را در خصوص این پرونده صادر کرد و با اینکه طبق رای سامسونگ متهم شناخته شد اما این رای برای شرکت TSMC کاملا غیر قابل باور بود. 

طبق این پرونده سامسونگ از طریق یکی از کارمندان سابق شرکت TSMC، اسرار تجاری کلیدی این شرکت را به دست آورده و از این طریق TSMC را در رقابت موجود در صنعت ساخت چیپست های پردازنده پشت سر گذاشته است.

متهم این پرونده به نام Liang Mong-Song که از کارمندان سابق شرکت TSMC است، گفته میشود که این فرد پس از ترک‌کردن TSMC در سال ۲۰۱۱، به دانشگاهی در کره‌ی جنوبی رفته است  که توسط سامسونگ پشتیبانی می‌شود و در آنجا به عنوان پروفسور مشغول تدریس به کارمندان حرفه ای و کارکشته سامسونگ بوده است. او طی دوره های آموزشی که برگزار کرده است  اسرار تجاری کلیدی TSMC که به طور مستقیم با تولید چیپ‌های FinFET در ارتباط بودند را برای کارمندان سامسونگ فاش کرده است. 

این اسرار به سامسونگ کمک کرد که به شرکت پیشتاز در زمینه‌ی تولید چیپ‌های ۱۴ و ۱۶ نانومتری FinFET تبدیل شود. به لطف همین پیشتازی بود که این شرکت توانست سهم زیادی در زمینه‌ی تولید چیپ‌های A9 مورد نیاز برای آیفون ۶اس و ۶اس پلاس اپل را از آن خود کند.

از آنجایی که TSMC بخاطر این موضوع دچار میلیون‌ها دلار ضرر مالی شده است، صاحبان شرکت انتظار داشتند که دادگاه، سامسونگ و شخص Liang را بخاطر چنین پرونده‌ای به شدت جریمه کند. اما رأی نهایی دادگاه برای این موضوع بیشتر شبیه به یک جوک است. دستگاه قضایی تایوان اعلام کرده است که به عنوان جریمه‌ی پیش آمدن چنین مشکلی، Liang تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۵ حق همکاری با سامسونگ را ندارد.

 

{media id=422,layout=documentation}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373