لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

متخصص تسلا به تیم خودروی هوشمند اپل پیوست

متخصص تسلا به تیم خودروی هوشمند اپل پیوست

جیمی کارلسون از مهندسان ارشد شرکت تسلا جدیدا به تیم پروژه خودرو هوشمند اپل پیوست. این خبر از طریق اپل به صورت رسمی منتشر نشده است اما در حساب کاربری جیمی در شبکه لینکدین این تغییر سمت شغلی ثبت شده است. 

جالب است که با وجود اینکه اپل تا بحال بیش از شش نفر از کارشناسان و متخصصان در زمینه خودرهای هوشمند را به استخدام خود در آورده است، هنوز هیچ اعلام رسمی در این باره نکرده است. 

اگر چه منابع آگاه در این زمینه و شواهد خبری در این باره همه حاکی از این است که اپل در حال ساخت و توسعه خودروهای هوشمند است اما تا بحال هنوز هیچ خبر رسمی در این باره و درخصوص ساخت یک خودرو هوشمند از سمت اپل منتشر نشده است. ضمن اینکه برخی از استخدام‌های اپل در این خصوص نیز به سال ۲۰۱۴ میلادی باز می‌گردد. این کمپانی متخصصانی از کمپانی‌های بی ام دبلیو، فولکس واگن، فورد و رابرت بوش را به همراه شمار دیگری از کمپانی‌ها مال خود کرده است. 

از ماه ژانویه اپل افرادی نظیر مگان مک‌کلین، مهندس سابق فولکس واگن و وینای پالاکود، محقق در زمینه‌ی خودروهای هوشمند از دانشگاه کارنگی ملون را به استخدام خود در آورده است. تمرکز کوپرتینویی‌ها روی جذب افرادی است که در زمینه‌ی خودروهای هوشمند و فناوری‌های مرتبط با خودروهای خودران سابقه‌ی فعالیت دارند.

در ماه آگوست اپل، شیانجیو تنگ، مهندس توسعه‌دهنده‌ی سیستم بینایی ماشین را که روی تراشه‌های انویدیا کار می‌کرد، به استخدام خود در آورد.

حال سوال اینجاست که ایا اپل با تیم جدید خود میتواند امکان خلق یک خودرو کاملا هوشمند و خارق العاده را فراهم کند یا خیر ؟ نظر شما در این باره چیست ؟

 متخصص تسلا به تیم خودروی هوشمند اپل پیوست

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420