لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی ( Apple TV ) چیست ؟

اپل تی وی ( Apple TV ) چیست ؟

اپل تی وی با آرم تجاری tv اولین بار توسط استیو جابز در سال 2006 در کنفرانس apple special event معرفی شد . هدف از تولید دستگاه اپل تی وی رفتن و سوق یافتن به سمت Cloud Computer ها بود . کامپیوترهایی با مشخصات پایین ولی نقطه قوت آنها در ارتباط بودن با سرورهای قدرتمند خواهد بود .

اپل در کنفرانسی که برای معرفی اپل تی وی tv داشت اعلام کرد که مردم در رسانه های دیداری دنبال ۳ چیز هستند :‌

۱. فیلم های هالیوودی

۲. فیلم های تلویزیونی خوب

۳. فیلم های HD

 و در کنار همه اینها , مردم نگران پر شدن فضای حافظه و آپدیت شدن نباشند . یک دستگاه کوچک با قابلیت هایی بزرگ . این محصول دارای ورودی lan و hdmi میباشد . اپل تی وی بی سروصدا و کوچک خواهد بود . تقریبا اندازه توپ هاکی  که تمامی موارد بالا را به بهترین حالت ممکن پاسخگو خواهد بود .

اپل تی وی ( Apple TV ) چیست ؟

با این محصول میتوانید فیلم های روز دنیا را کرایه کنید . خود دستگاه قابلیت وصل شدن به اینترنت را به طور مستقیم دارد . میتوانید به سایت هایی نظیر Youtube , Netflix, Flickr بروید و فیلم ها را بر روی دستگاهتان استریم کنید و به تماشا بنشینید . همچنین با کمترین هزینه در سایت آیتونز ( تقریبا ۵ هزار تومان ) فیلم های روز دنیا را کرایه کنید . ۳۰ روز مهلت دارید تا فیلمی که کرایه کرده اید را ببینید و از زمانی که شروع به دیدن کردید ۳ روز وقت برای به پایان رساندن فیلم دارید . در نظر داشته باشید که حتی میتوانید فیلم را دانلود کنید . بسیاری از فیلم ها , سریال ها و موزیک ها رایگان نیز میباشند .

اپل تی وی ( Apple TV ) چیست ؟

استریم کردن یکی دیگر از مزایای اپل تی وی میباشد . با معرفی تکنولوژی AirPlay در سیستم عامل iOS این امکان وجود دارد تا فایل ویدئو مورد نظر را که بر روی دستگاه آیفون و یا آیپد قرار دارد به اپل تی وی انتقال داد و بر روی تلویزیون پخش کرد. به راحتی و با زدن یک دکمه میتوانید همه چیز را از روی آیفون به روی تلویزیون منتقل کنید .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373