لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر لو رفته از طراحی iPad mini 4

تصاویر لو رفته از طراحی iPad mini 4

در روزهای گذشته تصاویری از قاب iPhone 6s را منتشر کرده بودیم که نشان میداد اپل بدلیل استفاده از فناوری Force Touch و البته استحکام بیشتر، قصد دارد iPhone های سری 6s را در حدود چند میلیمتر ضخیمتر از iPhone ۶ و 6plus عرضه کند. اما گویا این قضیه درمورد دیگر محصولات جدید صادق نیست و اپل همچنان هم به نازکتر کردن آی دیوایس های خود فکر میکند.

به تازگی تصاویری از طراحی نرم افزاری آیپد مینی لو رفته است که نشان میدهد اپل قصد دارد نسل جدید آیپد مینی را باریک تر و با تغییرات جزئی بسازد. در این تصاویر نشان داده شده که ضخامت آیپد مینی ۴، درحدود ۶٫۱ میلیمتر میباشد که این مقدار از آیپد مینی ۳ کمتر است.

همچنین OnLeaks که این تصاویر را به صورت یک کلیپ ویدیویی در یوتیوب منتشر کرده است، مدعی شده است که این تصاویر تغییر چشمگیری را در آیپد مینی ۴ نشان نمیدهند.

همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی همزمان آیپد ایر ۳ و آیپد مینی ۴ منتشر شده بود که طبق آن، آیپد مینی ۴ درواقع نسخه‌ی کوچک شده‌ای از آیپد ایر ۲ خواهد بود. جالب است بدانید در این تصاویر کلید بیصدا کردن آیپد مینی نیز برداشته شده است و این همان اتفاقی است که در آیپد ایر ۲ نیز افتاده بود. گفته میشود آیپد مینی ۴ با ضخامت ۶٫۱۳ میلیمتر (۱٫۲۷ میلیمتر بیشتر از آیپد مینی ۳)، پردازنده‌ی A8، دوربین ۸ مگاپیکسلی و رم ۲ گیگاباتی قرار است در کنفرانس بعدی اپل معرفی شود.

 تصاویر لو رفته از طراحی iPad mini 4

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373