لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ساخت آیفون بدون کلید Home در برنامه کاری اپل قرار گرفت.

ساخت آیفون بدون کلید Home در برنامه کاری اپل قرار گرفت.

 اپل در حال کار بر روی یک طراحی کاملا جدید و متفاوت از آیفون است، این طراحی شامل ایجاد تغییرات عمده در دستگاه از جمله حذف کلید Home از آیفون خواهد بود. اگر چه این طرح در برنامه کاری اپل قرار گرفته است اما از این تغییرات تا چند سال آینده خبری نخواهد بود. 

ساخت آیفون بدون کلید Home در برنامه کاری اپل قرار گرفت.

یک سورس مطمئن که قبلا اطلاعات درستی را از برنامه های اینده اپل منتشر میکرده دوشنبه قبل اعلام کرد که اپل به دنبال حذف کلید Home از ساختار اپل میباشد اما چنین تغییری در آیفون زودتر از دو سال دیگر اتفاق نخواهد افتاد، و این طرح یک هدف دراز مدت برای اپل میباشد. 

در این مدت تغییرات زیادی ممکن است در مدل های جدیدتر ایفون رخ دهد اما کاملا روشن و واضح است که چرا اپل به دنبال حذف کلید Home و همچنین محو کردن گودی این کلید در پائین صفحه آیفون است، اینکار دستگاه را ساده تر و زیباتر کرده و همچنین امکان نازک تر و سبک تر شدن دستگاه را فراهم میکند. 

از طرفی اپل به هیچ وجه قابلیت جدید خود یعنی Touch ID که به کاربران امکان میدهد در هر قسمت از سیستم عامل به جای دستی وارد کردن رمز عبور خود از اسکن اثر انگشت خود استفاده کنند را از بین نخواهد برد و از آنجایی که این قابلیت در حال حاظر در کلید Home آیفون تعبیه شده است اپل باید به دنبال ساخت تکنولوژی ای باشد که بتواند اثر انگشت کاربران را از طریقی اسکن کند، این تکنولوژی میتواند در قسمت دیگری از دستگاه تعبیه شود و یا اینکه اپل اقدام به ساخت صفحه نمایش هایی کند که امکان اسکن اثر انگشت را نیز داشته باشد. 

و این دقیقا کاریست که اپل در حال برنامه ریزی آن است، طبق شایعاتی که اخیرا در سر زبان هاست، اپل در حال ساخت پردازنده ای است که بتواند اطلاعات صفحه نمایش و تاچ دستگاه را با هم پردازش کند، این نشان از آن دارد که سنسور های اسکنر اثر انگشت آیفون در آینده داخل خود صفحه نمایش تعبیه خواهند شد. 

موضوعی که در این باره میماند این است که چگونه میتوان جایگزینی برای عملکرد های کلید Home در نظر گرفت، روش های جدید میتواند با استفاده از تکنولوژی Force Touch که اکنون در اپل واچ و سری های جدید مک بوک  در حال استفاده میباشد. 

ساخت آیفون بدون کلید Home در برنامه کاری اپل قرار گرفت.

Apple Insider در این باره از زبان سورس خود در اپل میگوید: علی رغم اینکه اپل در اینباره نظر موافقی دارد اما بر این باور است که این کار در حال حاضر برای شرکت یک چالش بزرگ به همراه دارد. برای شرکت و با در نظر گرفتن هزینه ها و تکنولوژی های موجود در دنیا پیدا کردن راهی برای جداسازی بخشی از نمایشگر و استفاده از آن به عنوان Touch ID به صورت موقت بسیار مناسب تر است تا ساخت صفحه نمایشی که امکان اسکن اثر انگشت را داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420