لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی و آموزش کار با سیدیا Cydia [آموزش کامل]

معرفی و آموزش کار با سیدیا Cydia [آموزش کامل]

در این آموزش میخواهیم درباره قسمت های مختلف سیدیا و نحوه کار با سیدیا صحبت کنیم.

سیدیا نرم افزاری است که با جیلبریک کردن دستگاه به آیکون های موجود در صفحه اصلی دستگاه iOS شما اضافه میشود، این نرم افزار به شما اجازه میدهد سورس های مختلف را در سیدیا اضافه کنید و شروع به جستجو، خرید و دانلود نرم افزار ها، ابزارها، والپیپرها و رینگتون ها در سیدیا کنید.

اگر هنوز راجع به جیلبریک اطلاعاتی ندارید میتونید مطلب قبلی من درباره جیلبریک رو مطالعه کنید: جیلبریک: معایب و مزایا، امنیت اطلاعات و دستگاه

و اگر دستگاه خودتون رو هنوز جیلبریک نکردید میتونید با دنبال کردن این آموزش دستگاه رو جیلبریک کنید و سیدیا رو نصب کنید: جیلبریک iOS 8.1.2 روی آیفون، آیپاد و آیپد [آموزش کامل]

خب، بعد از جیلبریک کردن دستگاه و نصب سیدیا میریم سراغ این نرم افزار فوق العاده دوست داشتنی، سیدیا در کل چند بخش اصلی داره که اینجا راجع به تک تکشون صحبت میکنیم:

1. صفحه اصلی سیدیا:

در این صفحه که صفحه الی سیدیا هم هست، اخبار جدید سیدیا، معرفی جدیدترین پکیج ها و … وجود داره، که البته تو نسخه های جدید سیدیا یه قسمت جدید هم بهش اضافه شده که بر اساس نوع کاربری بسیاری از نرم افزار های کاربردی رو معرفی میکنه، این قسمت هم برای نرم افزار ها و هم برای تم ها در صفحه اول از قسمت مشخص شده در تصویر قابل دسترسی است.

معرفی و آموزش کار با سیدیا Cydia [آموزش کامل]

2. صفحه مدیریت سورسهای نرم افزاری سیدیا:

سیدیا در اصل پکیج های خودش رو که میتونه شامل نرم افزار، تم، تصویر پس زمینه و … باشه رو از سورسهای مختلفی میگیره که شما میتونید در این صفحه اضافه کنید. با یک جستجو ساده در گوگل میتوانید تعداد زیادی از سورسهای معتبر یا غیر معتبر فارسی و انگلیسی رو پیدا کنید.

اینجا باید بهتون هشدار بدم که از هر سورسی استفاده نکنید، پکیج های موجود در این سورسها بدون هیچ نظارتی از سمت اپل تهیه و منتشر میشوند پس هیچ تضمینی نیست که این پکیج ها دستگاه سما رو ایمن نگه دارند یا نه. (سورس اختصاصی NIC در سیدیا به زوده معرفی خواهد شد.)

برای اضافه کردن سورس جدید هم مطابق تصاویر زیر پیش برید و آدرس سورس مورد نظر رو وارد کنید.

3. صفحه تغییرات و تازه ها:

در این صفحه پکیج های جدیدی که سورسهای شما اضافه میکنند لیست میشود. در این صفحه پکیج ها از همه سورسها فراخوانی شده و بر اساس تاریخ انتشار مرتب میشوند. پیشنهاد میکنم سورسهای زیادی رو اضافه نکنید به سیدیا، داشتن یک یا دو سورس معتبر مدیریت نرم افزارها و سورسها رو برای شما آسانتر میکنه.

برای آپدیت کردن سیدیا و اضافه کردن پکیج های جدید سورسها به سیدیا گزینه گزینه Refresh رو در بالا سمت چپ این صفحه لمس کنید . معمولا آپدیت کردن سیدیا بسته به سرعت اینترنت ممکنه تا ۵-۱۰ دقیقه طول بکشه و بعضی اوقات به V**P**N هم نیاز پیدا کنه.

4. صفحه مدیدیرت پکیج های نصب شده:

در این صفحه میتونید لیست کامل پکیج هایی که نصب کردید رو ببینید در صورت نیاز حذف یا آپدیت کنید، این صفحه چند حالت مختلف برای نمایش پکیج های نصب شده داره که از بالای صفحه میتونید بر اساس نیازتون انتخاب کنید. گزینه User پکیج هارو بر اساس نام مرتب میکنه و پکیج های سیستمی رو نشون نمیده، برای نمایش پکیج های سیستمی میتونید گزینه وسط یعنی Expert رو انتخاب کنید. گزینه Recent هم که بر اساس زمان دانلود پکیج هارو مرتب میکنه، در صورتی که خواستید آخرین چیزی که نصب کردید رو ببینید باید از این گزینه استفاده کنید.

5. صفحه جستجو:

اینجا هم که دیگه نیازی به توضیح نداره کاملا مشخصه، فقط اینو بگم که تا وقتی تو فیلد جستجو Enter نزدید جستجوگر عین کلمه وارد شده رو جستجو میکنه اما اگر Enter رو بزنید مورد های مشابه رو هم بهتون نشون میده.

امیدوارم مفید بوده باشه، خیلی خوشحال میشم نظرتون رو بدونم و اگر باز هم سوالی در این باره داشتید که براش جواب نگرفتید میتونید تو کامنتها بپرسید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373