لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش دومین دستگاه Apple I با قیمت ۲۰۰ هزار دلار

فروش دومین دستگاه Apple I با قیمت ۲۰۰ هزار دلار

اگر از کاربران اپل باشید حتما راجع به اولین دستگاه هایی که توسط استیو جابز و وزنیاک در گاراژ خانه شان ساخته شده است شنیده اید. این دستگاه ها جزو اولین سیستم های رایانه ای جهان بودند که تعداد ۲۰۰ عدد از آنها به صورت دست ساز توسط استیو جابز و وزنیاک ساخته شد، پس از گذشت سالها و از بین رفتن تعدادی از این دستگاه ها سری های اولیه اپل با نام Apple I توجه کلکسیون دارها را  بیشتر و بیشتر به خود جلب کرده است. تا حدی که سال گذشته یکی از این دستگاه های Apple I با قیمت ۹۰۵ هزار دلار بفروش رفت. 

این بار یکی دیگر از دستگاه های Apple I پیدا شد و به قیمت ۲۰۰هزار دلار به فروش رفت 

دو هفته‌ی پیش یک زن ناشناس به یک مرکز بازیافت CleanBayArea مراجعه میکند و چندین بسته حاوی وسایل مختلف الکترونیکی قدیمی را به آنجا تحویل میدهد. اساس کار این کمپانی این است که اگر فردی وسیله‌ی باارزشی تحویل شان دهد و آنها بتوانند آنرا بفروشند، نصف مبلغ فروخته شده را به صاحب آن وسیله میدهند.

چند روز گذشته یکی از کارکنان این مرکز درحال بررسی وسایل انبار بوده است که چشمش به یک دستگاه اپل وان برخورد میکند. بعد از پیگیری و فروش محصول به قیمت ۲۰۰ هزار دلار، مسئولان شرکت به دنبال صاحب این وسیله میگردند، اما از بخت بد، آن زن ناشناس که فکر نمیکرده است این وسایل دارای ارزشی باشند، هیچ نشانه و آدرسی از خود به جای نگذاشته است و حالا مسئولان این شرکت مانده اند و یک چک صد هزار دلاری که صاحبش مشخص نیست؛ هرچند که آنها امیدوارند با پخش خبر، فرد مربوطه مراجعه کند و سهمش را از فروش این عتیقه‌ی الکترونیکی بگیرد!  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373