لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتشار مرورگر فایر فاکس برای iOS

انتشار مرورگر فایر فاکس برای iOS

کمپانی فایرفاکس یکی از محبوبترین ها در درنیای مرورگرهای اینترنتی میباشد و سهم عمده‌ای از بازار پلتفرم های مختلف را در اختیار دارد.

حدود هشت ماه پیش بود که فایرفاکس به طور رسمی تایید کرد که درحال کار بر روی مرورگر اختصاصی برای آی او اس میباشد. حال به نظر میرسد که این انتظار درحال به پایان رسیده است و هم اکنون افراد خوش شناسی میتوانند نسخه‌ی بتای این مرورگر را بر روی آی دیوایس شان تجربه کنند. طبق گزارشی که اخیرا از سوی TechCrunch منتشر شده است، فایرفاکس بدنبال تست کننده هایی است که این بتا را بر روی آی دیوایس های خودشان نصب کنند و مشکلات احتمالی آنرا گزارش کنند.

تنها شرطی که برای این بتا تسترها در نظر گرفته شده است، داشتن یک دیوایس اپل با آی او اس ۸٫۰ و بالاتر است. فایر فاکس پیش از این، از طریق این فرم اینترنتی اقدام به ثبت نام کاربران کرده بود و حال گفته میشود که این کاربران نسخه‌ی بتا را دریافت کرده اند( تصویر زیر مربوط به قبل است و مهلت آن اکنون تمام شده است).

 

انتشار مرورگر فایر فاکس برای iOS

طبق گفته‌ی تعدادی از افرادی که این بتا را تست کرده اند، مشکلات اجرایی متعددی وجود دارد، اما محیط کاربری و برخی از قابلیت های اساسی مروگرهای دسکتاپ فایرفاکس در آن موجود است و این باعث لذت بردن کاربران قدیمی فایرفاکس خواهد شد.

به نظر میرسد ظرف مدت کوتاهی این نرم افزار برای عموم عرضه خواهد شد و کاربران میتوانند از ویژگی های این مرورگر قدرتمند بر روی آیفون، آیپد و آیپادتاچ شان بهره مند شوند.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373