لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی پاد تاچ 5

آی پاد تاچ 5
overview ios hero

iPod touch 5

Engineered for maximum funs


iPod

All-new design


 برای اولین بار در تولید آیپاد تاچ , از همان آلومینیومی استفاده شده است که در خط تولید مک بوک پرو تولید میشود . آیپاد تاچ جدید از یک قطعه آلومینیوم تولید شده است . اولین چیزی که در آیپاد تاچ متوجه خواهید شد , وزن آن خواهد بود . طراحی تغییر کرده است و لبه ها به صورت اریب ساخته شده اند . آیپاد تاچ از یکی از سخت ترین آلومینیوم های موجود ساخته شده است . آیپاد تاچ در رنگ های مختلف ارایه شده است . آلومینیوم رنگ نشده است . رنگ درون خود آلومینیوم میباشد . 


overview display hero

Retina Display

آی پاد لمسی جدید دارای صفحه نمایش 4 اینچی رتینا میباشد . برای بازی های گرافیکی , برای دیدن فیلم های باکیفیت و همچنین برای مرور صفحات وب بسیار مناسب خواهد بود . همه چیز واقعی , زنده و فوق العاده طبیعی است . آی پاد جدید مناسب دیدن فیلم های HD میباشد .

وقتی برای اولین بار به آیپاد تاچ نگاه میکنید , کیفیت فوق العاده آن را باور نخواهید کرد . باریک تر شده است و وزن آن نیز کمتر شده است . با اینکه صفحه بزرگتر شده است اما همچنان شما با یک دست به راحتی با آن کار خواهید کرد .


loop gallery slate

Keep fun close at hand

 آیپاد تاچ های جدید دارای حلقه های رنگی میباشند تا به راحتی آن را نگه دارید . این یک چیز فوق العاده است تا در شرایط سخت عکاسی به شما کمک کند . همچنین مناسب برای زمانی که در حال ورزش کردن هستید . Loop آیپاد شما را محافظت خواهد کرد از هر گونه لغزش , اشتباه و هر اتفاقی .

 

 

 


 siri gallery goingout

 Siri

سیری یک دستیار هوشمند است که به شما در هر زمینه ای کمک میکند . فقط سوال بپرسید . برای مثال بپرسید “امروز نیازی به چتر دارم” و یا “آیا موزه هنری این اطراف هست ؟” جواب های شگفت انگیزی دریافت خواهید کرد . سیری نه تنها میفهمد که شما چه میگویید بلکه دقیقا منظور شما را درک خواهد کرد . در iOS6 سیری به سوال های بیشتری پاسخ خواهد داد و به شما اجازه صحبت کردن بیشتری را میدهد . از سیری در مورد آب و هوا ,  ورزش , چه فیلمی برای دیدن انتخاب کنید و یا حتی از سیری در مورد ساخت اکانت فیس بوک سوال بپرسید . همچنین زبان های بیشتری را پشتیبانی میکند .

 


 camera panorama

 New iSightCamera

 برخی از لحظه ها باید ماندگار شوند . لحظه های به یاد ماندنی با دوستان , دیدار از یک مکان دیدنی , غروب آفتاب و یا هر لحظه ای که می تواند در زندگی شما ماندگار شود باید به بهترین نوع ماندگار شود . New iSight camera این کار را برای شما به بهترین نحو انجام می دهد . دوربین آیپاد تاچ 5 مگاپیکسل شده است . با این دوربین میتوانید عکس های پانورامای فوق العاده ای بگیرید . دوربین عکاسی 7 برابر نسبت به نسل قبل قوی تر شده است . 

اپتیک پیشرفته , فلاش LED و تشخیص چهره به شما کمک می کند تا بهتر عکاسی کنید . فیلم ها به صورت 1080 گرفته می شوند و دوربین جلو برای Facetime و ارتباط تصویری تعبیه شده است .

همه چیز آماده برای یک عکاسی حرفه ای .

 

 


canvas 

 Dual-core A5 chip

 این قدرتمندترین آیپاد تولید شده است . قدرت پردازش 2 برابر شده است و قدرت گرافیک هم 7 برابر نسبت به ورژن قبلی افزاریش یافته است . بنابراین این آیپاد یک کنسول گیم هم می تواند باشد . بهترین بازی ها را با بهترین کیفیت روی آیپاد تاچ انجام دهید . این قدرت پردازشگر جدید آیپاد تاچ است . علاوه بر قدرت گرافیک , از موسیقی , دوربین و تمام امکانات جدید آبپاد تاچ استفاده کنید . با این همه امکانات جدید همچنان باطری قدرتمند است . 40 ساعت موسیقی و 8 ساعت باطری را همچنان ساپورت خواهد کرد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373