لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه Apple TV بعد از یک دهه فعالیت کنار گذاشته شد

پروژه Apple TV بعد از یک دهه فعالیت کنار گذاشته شد

براساس گزارش منتشر شده توسط وال استریت ژورنال، اپل در یک دهه‌ی گذشته‌ روی پروژه‌ی اپل تی‌وی و توسعه‌ی یک تلویزیون فعالیت کرده است، اما نمی‌توان ماحصل این فعالیت ده ساله را دید، چراکه بنابر گزارش منتشر شده، اپل کار روی این پروژه را کنار گذاشته است. وال استریت ژورنال گزارش داده که اپل این پروژه را سال گذشته‌ی میلادی کنار گذاشته و دیگر فعالیتی در این حوزه صورت نمی‌گیرد.

دلیل کنار گذاشته شدن این پروژه از سوی اپل، عدم موفقیت این کمپانی در تولید محصولی است که متفاوت از رقبا در بازار حاضر شود. به بیان بهتر، اپل موفق به تولید محصولی متفاوت از آنچه که در بازار شاهد آن هستیم نبوده و از این‌رو تلویزیون خود را کنار گذاشته است. براساس اطلاعات موجود این کمپانی روی فناوری‌هایی نظیر استفاده از 4K و استفاده از نمایشگر شفاف لیزری کار کرده است. از جمله‌ی سایر فناوری‌هایی که این کمپانی توسعه داده می‌توان به دوربین‌های مجهز به سنسور برای تشخیص محل کاربر در زمان انجام مکالمات با استفاده از FaceTime اشاره کرد. اما هیچ یک از این فناوری‌ها اپل را برای عرضه‌ی محصول نهایی راضی نکرده است.

وال استریت ژورنال گزارش داده که اپل در حال حاضر روی ستاپ‌باکس اپل تی‌وی تمرکز کرده و در تلاش است تا در کنار این محصول سرویس تلویزیونی خود را نیز راه‌‌اندازی کند. اپل ستاپ‌باکس خود را در سال 2007 روانه‌ی بازار کرده است، اما هم‌اکنون این کمپانی در پی آن است تا با رونمایی از نسل جدید آن، سرویس استریم خود را نیز در جریان کنفرانس WWDC که 18 خرداد آغاز می‌شود، معرفی کند. در حال حاضر اپل تبدیل به پخش کننده‌ی اختصاصی سرویس استریم Time Warner و HBO شده است.

کارل آیکان، یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ اپل با انتشار نامه‌ی خود به تیم‌کوک، پیش‌بینی کرده که این کمپانی در سال 2016 میلادی تلویزیون خود را راهی بازار کرده و در سال 2020 نیز وارد بازار خودروهای هوشمند خواهد شد. وی همچنین به این نکته اشاره کرده که در حال حاضر سهام اپل بسیار ارزش پایینی دارد. آیکان پیش‌بینی کرده که اپل در سال 2016 فروش تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی 55 و 65 اینچ را در دستور کار قرار داده و می‌تواند 15 میلیارد دلار از آن درآمد کسب کند.

آیکان در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است: ما نقش تلویزیون را در منازل و اتاق‌های نشیمن می‌بینیم که می‌توان از آن به‌عنوان یک نقطه‌ی استراتژیک در اکوسیستم اپل یاد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373