لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جزییاتی تازه و دقیق‌تر در مورد نحوه فروش Apple Watch

جزییاتی تازه و دقیق‌تر در مورد نحوه فروش Apple Watch

طبق اسناد آموزش داخلی که توسط آرنولد کیم در MacRumors دیده شده، فرآیند فروش و تجربه‎ی خرید ساعت اپل از آن چیزی که در اصل تصور می‎شد با جزییات و دقیق‎تر خواهد بود.
اپل در حال بازسازی فروشگاه‎ها خرده فروشی‎اش قبل از پیش سفارش‎ها و جلسات امتحان کردن ساعت هاست و در بورشوری داخلی برای کارکنان خرده فروشی، فرآیند‎های مختلف برای هم مشتری و هم کارکنان را با جزییات بیان کرده است؛ جزییاتی مثل کار کردن با بندهای مختلف، امتحان کردن واحد‎های آزمایشی (دمو) و خیلی چیزهای دیگر.ما همچنین اولین تصویر از ویترین‎های ویژه‎ی ساعت‎ها را که قرار است در فروشگاه‎های اپل برای نمایش دادن آن‎ها نصب شود، دریافت کرده‎ایم. همچنین در مورد جزییات جالب دیگری حول تجربه‎ی خرید این محصول آنطوری که اپل پیش بینی کرده است نیز اطلاعاتی به دست آورده‎ایم.

 

کیم می‎نویسد:”طبق مستندات لو رفته‎ی اپل، این شرکت تصمیم ندارد در رونمایی از ساعت، آن را به مشتریانی که وارد مغازه می‎شوند بفروشد”. بین پیش سفارش‎های 10 آوریل و رونمایی در 24 آوریل، صاحبان ساعت  بعد از این، اجازه دارند به صورت دست اول برای دست کردن ساعتشان در فروشگاه‎های خرده فروشی اپل قراری ترتیب بدهند.

ترتیب دادن قراری برای امتحان کردن مدل خاصی از ساعت اپل، به صورت خودکار آن ساعت را برای خریدن رزرو نگه نمی‎دارد.

 

مستندات مشخص می‎کنند که در روز رونمایی امکان خرید برای مشتریانی که همینطوری وارد فروشگاه می‎شوند وجود ندارد و باید با استفاده از سیستم رزرو محصول (Production Reservation) برای خود به صورت آنلاین وقت بگیرند. اپل برای ساعت از این سیستم رزرواسیون به جای Personal Pickup رایج استفاده خواهد کرد.

یادداشت داخلی اپل به کارکنان خرده فروشی اینطور می‎گوید که:” اگر مشتری وارد فروشگاه شد و خواست ساعتی را بخرد، به وی پیشنهاد کنید تا آن را روی دستش امتحان کند. سپس به آنها کمک کنید تا سفارشان را به صورت آنلاین در لیست قرار بدهند یا از اپ Apple Store استفاده کنند”.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373