لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازیهای محبوب نینتندو وارد گوشی‌های هوشمند خواهند شد

بازیهای محبوب نینتندو وارد گوشی‌های هوشمند خواهند شد

شرکت نینتندو اعلام کرد که قصد دارد با همکاری شرکت بازیسازی DeNA عناوینی را برای کنسولهای PC، گوشی‌های هوشمند و تبلت تولید کنند. این بدین معناست که در آینده شاهد عرضه سری بازیهای ماندگاری همچون ماریو، Pokemon و Zelda در آیفون، آیپد و مک خواهیم بود. نینتندو قرار است که به این منظور 10 درصد از سهام DeNA را به ملبغ 182 میلیون دلار خریداری کند.

مدتهاست که نینتندو از فروش لیسانس بازیهای محبوب خود به دیگر پلتفرم‌ها امتناع میکند و دلیل آن را ترس از تغییر جنبه کلاسیک این بازی‌ها و خراب شدن اعتبار این شرکت در بین مشتریان خود اعلام کرده است. ولی از آنجاییکه صنعت بازیهای موبایل با سرعت در حال رشد است و تخمین زده می‌شود که در حال حاضر بازاری 25 میلیارد دلاری را در اختیار دارد و همچنین با توجه به اینکه رقبای سنتی نینتندو از جمله سونی نیز بتازگی دست به عرضه بازیهایی برای موبایل زده است بنظر می‌رسد که نینتندو نیز از موضع خود عقب نشینی کرده است.

گفته می‌شود که نینتندو و DeNA سرویس اشتراکی را بصورت جهانی برای کنسولهای PC، تبلت و گوشی‌های هوشمند و همچنین کنسولهای بازی نینتندو در پاییز سال 2015 معرفی خواهند کرد. ساتورو ایواتا رئیس شرکت نینتندو در خلال کنفرانسی عنوان کرد که امیدوار است سرویس جدید این شرکت برای کنسولهای مختلف، میلیونها کاربر جدید را جذب نینتندو کند و همچنین این شرکت نیز به اصالت خود در خصوص ساخت بازیهای کلاسیک به شیوه خاص این شرکت ادامه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373