لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مسئولین اپل به تحسین کتاب جدید زندگینامه استیو جابز پرداختند

مسئولین اپل به تحسین کتاب جدید زندگینامه استیو جابز پرداختند

کتاب بیوگرافی جدیدی با نام Becoming Steve Jobs امروز منتشر شده است و مسئولین اپل به شدت از محتوای این کتاب راضی هستند و حتی قصد دارند که در مصاحبه‌های پس از عرضه این کتاب نقش داشته باشند. این کتاب با عنوان کامل “استیو جابز شدن: سیر تکاملی انسانی بی پروا و متکبر به یک رهبر انقلابی” توسط برنت شلندر (Brent Schlender) و ریک تتزلی (Rick Tetzeli) توشته شده است و از زاویه‎ای شخصی‌تر به جنبه انسانی استیو جابز که کمتر به آن پرداخته شده است نگاه انداخته است.

استیو داولینگ (Steve Dowling) سختگوی اپل در مصاحبه‌ای با NYT به تحسین از این کتاب پرداخته است:

پس از گذشت مدتی طولانی از مرگ استیو جابز، ما احساس کردیم که باید بیشتر در باره استیوی که می‌شناختیم صحبت کنیم. ما تصمیم گرفتیم که در کتاب برنت و نیک مشارکت داشته باشیم زیرا بواسطه‌ی دوستی طولانی که برنت با استیو داشته است دید بسیار ویژه و منحصر بفردی را نسبت به زندگی استیو داشته است. این کتاب استیو را بهتر از هر چیز دیگری که تابحال دیده‌ایم ترسیم کرده است و ما بسیار خوشحالیم که تصمیم به همکاری با آن را گرفته‌ایم.

مسلما این حرکت اپل به نوعی بی اعتنایی به کتاب زندگینامه رسمی جابز به قلم والتر ایزاکسون است که در سال 2011 منتشر شد. تیم کوک هفته گدشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کتاب ایزاکسون لطمه‌ای بسیار بزرگ به شخصیت استیوی است که وی می‌شناخته است و افزوده است که استیوی که در آن کتاب ترسیم شده است کسی است که او (کوک) به هیچ عنوان علاقه‌ای به همکاری با آن را نداشته است.

اپل پیش از این نیز نشان داده است که نسبت به تصویری که از استیو جابز به عموم عرضه میشود بسیار حساس است. پیش از این نیز مسئولین این شرکت به شدت به فیلم جابز محصول سال 2013 و همچنین مستندی با نام Steve Jobs: The Man In The Machine که چندی پیش به نمایش اعتراض کرده و آنها را غیر حقیقی و بدون شناخت واقعی از شخصیت جابز عنوان کردند.

ادی کو (Eddy Cue) مدیر بخش نرم افزار اپل نیز در توییتی کوتاه عنوان کرده است که کتاب Becoming Steve Jobs بهترین تصویری است که از استیو جابز ارائه شده است و تنها کتابی استکه به درستی درباره شخصیت وی نگارش شده است.

 

Becoming Steve Jobs از فروشگاه iBooks اپل و همچنین آمازون قابل خرید است.

sibanme

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420