لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی های برتر رایگان این هفته

بازی های برتر رایگان این هفته

این بار نسبت به چند هفته‌ی گذشته، هفته‌ی کم سرو صداتری را در فروشگاه اپ استور شاهد بودیم. البته همچنان بازیهایی وجود دارند که بتوانند شما را تا مدتی سرگرم کنند. با هم نگاهی به برترینهای هفته می‌اندازیم:

 

(رایگان) Blood & Glory: Immortals

شرکت Glu نسخه جدید بازی Blood And Glory را عرضه کرده است. در این بازی که در یونان باستان می‌گذرد کاربران با انتخاب یکی از سه نوع قهرمان بازی باید در مقابل خدایان یونان همچون زئوس و آرس و … رقابت کنند. این بازی اکشن که در سبک Hack and Slash است بیش از 150 مرحله دارد و با پیش روی در بازی می‌توانید نیروهای خود را ارتقا داده و یا سلاحهای جدیدی را خریداری کنید. گرافیک بازی نیز نسبت به دو بازی قبلی پیشرفت داشته است و نحوه نبردها نیز تنوع بیشتری پیدا کرده است.

blood-and-glory.jpg

 

 

(رایگان) Real Steel Champions

جدیدترین نسخه بازی مبارزه‌ای بوکس Real Steel ارائه شد. در این نسخه از بازی می‌توانید ربات خود را ساخته و با تمرین و تقویت مهارتهای آن به رقابت با دیگر رباتهای افسانه‌ای این بازی همچون Atom، Zeus و … بپردازید. بیش از 100 قطعه مختلف برای ساخت رباتتان وجود خواهد داشت. همچنین در حالت تورنمنت 20 رقابت با چهار Boss وجود دارد و 96 رقابت زمانی نیز در طول بازی وجود خواهد داشت.

real-steel.jpg

 

 

(رایگان) HoverCraft

HoverCraft عناون مسابقه‌ای سرگرم کننده‌ای است که نسبت به دیگر عناوین این سبک کمی متفاوت است. در این بازی باید سعی کنید که کرافت مورد نظرتان را خودتان بسازید و یه رقابت بپردازید. البته بیش از 50 کرافت آماده نیز وجود دارد که با پیشروی در بازی میتوانید آنها را خریداری کنید. برای ساخت یک کرافت خوب باید چندین بار مسابقه دهید و اشکالات کرافت خود را برطرف کنید تا به نسخه‌ای بی نقص دست بیابید.

jovercraft.jpg

 

 

(رایگان) Temple Run: OZ

اپل این هفته بازی Temple Run OZ را بعنوان بازی رایگان شده هفته برگزیده است. این نسخه از بازیهای Temple Run که بر اساس فیلم OZ محصول سال 2013 تولید شده است، علاوه بر دویدن و تلاش برای عبور از موانع، می‌توانند شانس خود را برای پرواز با استفاده از بالون‌های هوایی نیز امتحان کنند. همچنین در صورتیکه 1500 سکه جمع آوری کنید می‌توانید به ارزش 99 سنت از Power Up های درون بازی استفاه کنید.

temple-run-oz.jpg

 

برای دانلود روی اسم بازی ها کلیک کنید

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373