لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

WSJ: اپل در فکر اضافه کردن پورت USB 3.0 و پشتیبانی ماوس و کیبورد برای آیپد پرو است

WSJ: اپل در فکر اضافه کردن پورت USB 3.0 و پشتیبانی ماوس و کیبورد برای آیپد پرو است

در طی روزهای اخیر اخبار و شایعات زیادی در خصوص محصولات آینده اپل شنیده می‌شود. یکی از محصولاتی که مورد بحث بسیاری از سایتها قرار گرفته است آیپد 12.9 اینچی اپل (آیپد پرو) است. اوایل هفته عنوان شد که اپل تولید این محصول را به تعویق انداخته است و از کارخانجات تامین کننده قطعات درخواست کرده که کار تولید آیپد پرو را از ماه سپتامبر آغاز کنند. خبرگزاری WSJ نیز در گزارشی اعلام کرده است که اپل قصد دارد کار تولید انبوه آیپد پرو را از نیمه دوم سال 2015 آغاز کند.

جدای از بحث زمان عرضه، WSJ مدعی است که اپل هنوز در حال بررسی شرایط مختلف در بحث طراحی و سخت افزار آیپد پرو است. برای مثال این شرکت در فکر اضافه کردن پورت USB 3.0 به منظور تبادل بهتر و سریع‌تر اطلاعات و همچنین امکان ارتباط با دیگر لوازم جانبی بصورت مستقیم است.

در این گزارش آمده است:

اپل مشغول بازبینی برخی از ویژگی‌های آیپد پرو است. در حال حاضر استفاده از تکنولوژی سریع‌تر برای همگام سازی اطلاعات بین آیپد پرو و دیگر دستگاه‌ها یکی از اولویت‌های اپل است. علاوه بر این، اپل در فکر اضافه کردن پورتی به آیپد پرو به منظور اتصال ماوس و کیبورد به آن است.

بغیر از این موارد، از آنجاییکه آیپد پرو از باتری بزرگ‌تری نسبت به دیگر محصولات خانواده آیپد استفاده خواهد کرد، اپل به دنبال راهکاری برای شارژ سریع‌تر این محصول می‌باشد.  در آخر نیز WSJ بار دیگر تاکید می‌کند که آیپد پرو دارای صفحه 12.9 اینچی خواهد بود. شایعات زیادی دز خصوص اندازه صفحه این محصول شنیده می‌شود که اکثریت آنها بین دو اندازه 12.9 و 12.2 اینچ اختلاف نظر دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420