لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برنامه اپل برای عرضه نسخه آزمایشی iOS 8.3 و iOS 9 بصورت عمومی

برنامه اپل برای عرضه نسخه آزمایشی iOS 8.3 و iOS 9 بصورت عمومی

بر اساس گزارش مارک گرمن از سایت 9to5mac، اپل قصد دارد به منظور کاهش میزان باگ و مشکلات نرم افزاری درiOS 8، نسخه آزمایشی از جدیدترین بروزرسانی این سیستم عامل را برای نخستین بار بصورت عمومی عرضه کند. سایت Recode نیز این خبر را تائید کرده است.

بر این اساس تیم کوک و همکارانش عنوان کردند که بروزرسانی iOS 8.3 را با نام Stowe بعنوان نسخه آزمایشی عمومی در اواسط ماه مارس عرضه خواهند کرد. انتظار می‌رود که این نسخه همزمان با سومین نسخه آزمایشی iOS 8.3 برای توسعه دهندگان عرضه شود.

گرمن در گزارش خود آورده است که پس از این برنامه اپل قصد دارد که در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در ماه ژوئن از iOS 9 رونمایی کرده و نسخه آزمایشی عمومی برای این سیستم عامل نیز در تابستان عرضه کند و عرضه نسخه نهایی iOS 9 نیز در فصل پاییز صورت خواهد گرفت.

ظاهرا این برنامه تنها محدود به استفاده 100 هزار نفر است و این افراد با استفاده از ابزاری که در این نسخه ارائه شده است می‌توانند هر گونه باگ و یا مشکلی که در حین استفاده و اجرای سیستم عامل مشاهده می‌کنند را به اپل گزارش دهند.

iOS 8.2 همچنان در مرحله توسعه است و به احتمال زیاد همزمان با عرضه ساعت اپل در ماه آپریل عرضه خواهد شد، ولی اپل بصورت همزمان در حال عرضه نسخه‌های آزمایشی iOS 8.3 برای توسعه دهندگان می‌باشد. iOS 8.3 دارای ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از سیستم بدون سیم CarPlay، شناسایی دو مرحله‌ای برای حسابهای گوگل، گسترده شدن اموجی و اضافه کردن Apple Pay برای کشور چین است.

پس از تحول چشمگیری که iOS 7  از نظر رابط کاربری و جلوه‌های بصری ایجاد کرد و همچنین ویژگی‌های مختلفی همچون Continuty در iOS 8، گفته می‌شود که iOS 9 بیشتر بر روی ثبات این سیستم عامل متمرکز است.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373